• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 11 بهمن 1396
کد مطلب : 5845
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

 

گلایه از پلیس راهور

 

حدود 2هفته است که پلیس راهور با مسدود کردن صبحگاهی میدان صیاد شیرازی، رانندگان خودروها را به سمت بلوار جانبازان هدایت می‌کند. متأسفانه این اقدام باعث ترافیک و تراکم خودرو از خیابان سبلان شمالی تا چهارراه نظام آباد شده است؛ به‌گونه‌ای که حتی خیابان سبلان جنوبی و خیابان شهید مدنی را هم پرتراکم می‌کند. چرا مسئولان راهنمایی و رانندگی قبل از اجرای تصمیمات ترافیکی خود نسبت به نتایج آن تامل بیشتری انجام نمی‌دهند؟

3143...0912

 

 

نقش سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان

 

با سلام. در روزهای گذشته متأسفانه از تاکسی‌های خطی خبری نبود، برخی هم که بودند کرایه تاکسی‌ها را به بهانه بارش نعمت الهی برف افزایش داده بودند! از طرفی دیروز هم قیمت مرغ به 8هزار تومان رسیده است. مسئولان ذیربط پاسخ بدهند که چرا قیمت‌ها به بهانه‌های مختلف افزایش پیدا می‌کند؟ این درحالی است که سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان صرفا نظاره‌گر است!

5236... 0919

 

 

گزارش از مشکلات جوانان

 

باسلام، هفته پیش در روزنامه همشهری درباره مسائل و مشکلات جوانان مطالبی به چاپ رسانده بودید که جای تشکر دارد. ولی بهتر بود به زمین‌های بازی پارک‌ها و بوستان‌ها که به پیمانکاران اجاره داده شده و شهروندان برای استفاده از این مکان‌ها باید هزینه پرداخت کنند نیز اشاره‌ای می‌کردید. امیدواریم در گزارش‌های بعدی اینگونه موارد را هم موشکافی کنید.

0851...0912

 

 

افزایش حقوق مستمری‌بگیران

 

سلام و تشکر از شما بابت انعکاس مشکلات مردم. از نمایندگان و دولت تقاضا دارم علاوه بر توجه به افزایش حقوق بازنشستگان، به افزایش حقوق مستمری بگیرانی که تحت پوشش کمیته امداد نیستند هم توجه ویژه داشته باشند.

مستمری‌بگیر آبرومندی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید