• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 20 خرداد 1398
کد مطلب : 58247
+
-

تشکیل مجمع خیرین شهرساز در شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: اعضای این شورا با پیشنهاد شهرداری برای تشکیل مجمع خیرین شهرساز در مرکز چهارمحال و بختیاری موافقت کردند. به گزارش ایرنا، «حیدر علیپور دهکردی» در یکصدوشصت‌وهشتمین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: با تشکیل و آغاز فعالیت مجمع خیرین شهرساز در مرکز چهارمحال و بختیاری، زمینه جذب سرمایه‌گذاران با هدف سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف توسعه شهری فراهم می‌شود.

وی افزود: تشکیل و آغاز فعالیت مجمع خیرین شهرساز در شهرکرد از شهرهای شیراز، اصفهان و یزد الگوبرداری شده است. علیپور دهکردی تصریح کرد: ۳ عضو اصلی مجمع خیرین شهرساز را رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری تشکیل می‌دهند.

شهردار شهرکرد نیز گفت: تلاش در جهت رفع نیازهای عمومی شهروندان در مسائلی مانند ساخت بوستان‌ها و فضای سبز، آبیاری و کاشت درخت، ساخت آب‌انبارهای عمومی، احداث آب ‌سردکن‌های عمومی و سقاخانه‌ها، روشنایی معابر، ساخت نوانخانه‌ها (محلی برای نگهداری کودکان بی‌سرپرست)،‌ ساخت سرویس‌های بهداشتی عمومی، پارکینگ وسائط نقلیه و احداث پل یا زیرگذر عابر پیاده از مهم‌ترین اهداف تشکیل و آغاز فعالیت مجمع خیرین شهرساز در شهرکرد است.

«نورالله غلامیان دهکردی» اشاعه و گسترش فرهنگ اسلامی وقف در جامعه و بهره‌گیری از آن در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رسیدن به شهری ایمن، سالم، شاداب، پویا، دوستدار محیط‌زیست و هوشمند را از دیگر اهداف دانست. نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: تشکیل مجمع خیرین شهرساز در شهرکرد نقش مهمی در فعالیت‌های شهری دارد.

«فرهاد رئیسی دهکردی» تصریح کرد: این اقدام باعث تزریق اعتبارات بخش خصوصی به سیستم مدیریت شهری و توسعه متوازن خواهد شد. وی یادآور شد: سهم شهرداری در تغییر کاربری زمین‌های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید