• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 20 خرداد 1398
کد مطلب : 58169
+
-

نوسازی پارک‌های خمین

شهردار خمین گفت: سالانه ۱۰ میلیارد ریال برای نوسازی و بهسازی پارک‌ها و خرید تجهیزات بازی در زادگاه امام راحل نیاز است. به گزارش ایرنا، «ابوالفضل مرتضاییان» در حاشیه آیین بهره‌برداری پیست اسکیت خمین افزود: بر اساس برنامه مدیریت شهری 4 پارک خمین هر سال بهسازی و تجهیزات بازی این پارک‌ها روزآمد و اصلاح می‌شود. 

وی ادامه داد: بهسازی و نوسازی هر پارک شهری حداقل به ۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و استفاده از تجهیزات بازی برای شهروندان رایگان است. شهردار خمین گفت: بخش خصوصی تاکنون 3 میلیارد ریال برای نوسازی و خرید تجهیزات بازی در این شهر هزینه کرده است.

مرتضاییان اظهار کرد: نخستین پیست اسکیت خمین به مساحت هزار و ۷۰۰ متر‌ مربع و با ۸۰۰ میلیون ریال منابع مالی در پارک لاله این شهر ساخته شده است.

وی با بیان این‌که این پیست اسکیت آموزشی و تفریحی است ادامه داد: شهروندان و اعضای تیم اسکیت خمین می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

شهردار خمین هدف از ایجاد این پیست را در یکی از پارک‌های مناطق محروم شهر کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد فضای نشاط و تفریح سالم برای کودکان و نوجوانان بیان کرد.

مرتضاییان افزود: بهسازی پارک‌های مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر و افزایش تجهیزات بازی در این مناطق در دستور کار مدیریت شهری خمین قرار دارد.

وی تأکید کرد: خانواده‌ها در حفظ امکانات پارک‌های شهری تلاش کنند، چراکه این تجهیزات برای استفاده همگانی است و هزینه‌های آن به شکل مستقیم و غیر مستقیم از شهروندان تأمین شده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید