• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب : 58145
+
-

پلمب 7 دندان‌سازی غیرمجاز در جنوب کرمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از پلمب 7 دندان‌پزشکی غیرمجاز در جنوب کرمان خبر داد و گفت: این مراکز طی ۹ ماه گذشته در راستای نظارت بر فعالیت‌های درمانی این منطقه، اعمال قانون شدند. 
 «علی سالاری‌مقدم» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: نظارت بر سیستم‌های درمانی با توجه به ارزشمند بودن جان افراد اهمیت فراوانی دارد و در این راستا اداره نظارت و بازرسی، جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده از نظام سلامت کشور را در دستور کار دارد. 

وی همچنین از پلمب 4 مؤسسه غیرمجاز در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد و گفت: این مؤسسه‌های غیرمجاز شامل یک مورد عینک‌سازی و 3 مؤسسه طب سنتی بود. 
سالاری‌مقدم به اعمال قانون ۲ پزشک بخش خصوصی نیز در جیرفت اشاره و تصریح کرد: این پزشکان وجه غیرقانونی دریافت کرده بودند که با آن‌ها برخورد قانونی صورت گرفت. 

وی گفت: همچنین بازدید دوره‌ای از مطب پزشکان در راستای طرح نظارت انجام می‌شود و طی ۹ ماه گذشته ۹ پرونده از کمیسیون ماده ۱۱ به تعزیرات ارجاع و حکم این پرونده‌ها دریافت شده است. 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: همچنین در بازدید از دفاتر مشاوره پرستاری جنوب کرمان ۲ مورد تخلف به کمیسیون ماده ۱۱ ارجاع شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید