• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب : 57985
+
-

دستور استاندار برای حل مشکل آب روستای بختیار

روستا
دستور استاندار برای حل مشکل آب روستای بختیار

فرماندار نظرآباد گفت: با دستور استاندار البرز در روستای بختیار بخش تنکمان حضور یافته و در نشستی با حضور مسئولان مربوطه تدابیر لازم برای حل مشکل آب این روستا اتخاذ شد.
به گزارش ایسنا «محمدرضا فلاح‌نژاد» با اشاره به این‌که روستای بختیار بخش تنکمان 3 روز با اختلال در روند آب‌رسانی مواجه شده بود، گفت: بر این اساس ۱۰۰‌خانوار در این روستا دچار مشکل شده بودند.
وی ادامه داد: حسب دستور استاندار البرز با حضور به‌موقع برای افزایش تانکرهای آب‌رسانی تا راه‌اندازی چاه برای این روستا تصمیم‌گیری شد.

فلاح‌نژاد گفت: انشعابات غیرمجاز نیز در این راستا تاثیر بسزایی داشته که مقرر شد به‌زودی نسبت به تعیین تکلیف این انشعابات اقدام لازم صورت گیرد.
فرماندار شهرستان نظرآباد همچنین گفت: شرایط اقتصادی و تحریم‌ها مانعی برای تعطیلی واحدهای صنعتی نظرآباد نبوده و هیچ واحدی در این شهرستان تعطیل نشده است.

وی با بیان این‌که هیچ واحد صنعتی تعطیل‌شده‌ای در نظرآباد وجود ندارد اظهار کرد: ارائه تسهیلات و وام با هدف کمک به واحدهای تولیدی در سراسر کشور تعریف شده است که شهرستان نظرآباد نیز در این میزان تسهیلات سهم خواهد داشت.
این مقام مسئول اضافه کرد: شرایط آب و هوایی و جغرافیایی این شهرستان موجب شده است تا موقعیت برای فعالیت دامپروری و کشاورزی تقویت شود، از همین رو شاهد رونق اقتصادی در دامپروری‌ها و مزارع کشاورزی این شهرستان نیز هستیم.

فلاح‌نژاد ادامه داد: میزان تسهیلات ارائه‌شده 14 درصدی به نظرآباد که امسال براى نوسازى و بازسازى و سرمایه در گردش صنایع و اصناف به نام تبصره ١٨ تعریف شده است محاسبه و اعلام می‌شود.
وی افزود: مشکلات میان واحدهای صنعتی، بانک‌ها و شهرک صنعتی مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم برای رفع معضلات نیز انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز نیز با حضور در روستای بختیار، از تصمیم‌گیری در راستای حل مشکل آب‌رسانی به این روستا خبر داد و گفت: پس از دستور استاندار البرز در کمترین زمان ممکن در محل حضور یافتیم.
«غفور قاسمپور» افزود: در این بازدید که مسئولان مربوطه نیز حضور داشتند مقرر شد تا موعد راه‌اندازی چاه، بر تعداد تانکرهای آب‌رسانی به روستا افزوده شود.

وی عنوان کرد: قطعی آب مقطعی بوده و این مشکل طی روزهای آینده با پیگیری‌های جدی حل خواهد شد.
قاسمپور گفت: ۱۰۰ خانوار در روستای بختیار با مشکل اختلال در آب‌رسانی مواجه هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید