• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب : 57926
+
-

نمایش «زندگی یک رویاست» راوی دردهای زندگی

کارگردان نمایش «زندگی یک رویاست» از اجرای این نمایش در ژانر اجتماعی با روایتی از دردهای زندگی همگانی مردم جامعه خبر داد. به گزارش ایسنا، «امیررضا رنجبران» با بیان این‌که نمایش زندگی یک رویاست در ژانر اجتماعی دردهای جامعه را به مخاطبان القا خواهد کرد اظهار کرد: وظیفه اصلی تئاتر بیان دردهای جامعه است تا مردم خود را ناامید نپندارند. در این نمایش سعی کرده‌ایم تا حس خوبی را بین مخاطبان ایجاد و آنها را نسبت به زندگی‌شان امیدوارتر کنیم. وی افزود: این نمایش یک اثر اجتماعی است که حالت تراژدی دارد و از تلخی‌های جامعه سخن می‌گوید.

رنجبران درباره انتخاب این نمایش برای اجرا گفت: متن نمایش از سال‌ها قبل در ذهنم بود تا به زبان نمایش برای مخاطبان به اجرا درآورم. همچنین خواستم با ارائه این اثر ناامیدی و تلخی‌ها را در جامعه به‌ویژه برای کسانی که آن را خواهند دید کم کنم.

گفتنی است، نمایش زندگی یک رویاست به کارگردانی امیررضا رنجبران به زبان فارسی از 20 خرداد ماه در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز در مدت زمان 60 تا 65 دقیقه به صحنه می‌رود. این نمایش روایتی از خانواده‌ای است که یک مادر با دو فرزند پسر و دو فرزند دختر که پدرشان فوت کرده است، با وجود مشکلات بسیار همچنان بنیاد خانواده را حفظ کرده‌اند. یک نقش هم به عنوان بازپرس وجود دارد که سعی می‌کند گره‌هایی از مشکلات این خانواده را باز کند. علاقه‌مندان می‌توانند بلیط این نمایش را از طریق سایت ebilit تهیه کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید