• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 11 بهمن 1396
کد مطلب : 5776
+
-

خبرهای کوتاه | ادب وهنر

 

پ مثل پلیکان در شبکه مستند

 

مستند «پ مثل پلیکان» ساخته پرویز کیمیاوی امشب ساعت21 از شبکه مستند پخش می‌شود. به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، پ مثل پلیکان قصه وصل آسید علی میرزا پیرمرد شوریده حال اهل طبس با پرنده‌ای مهاجر است، قصه جداافتادگی فردی از اجتماع. این فیلم حاوی تصاویری از ارگ طبس است که در زلزله سال57 به کلی نابود شد.

 

 

شاید فیلم آلن هرگز اکران نشود

 

با توجه به همه شایعاتی که پیرامون سوء‌رفتار جنسی وودی آلن مطرح شده این احتمال تقویت شده که جدیدترین فیلم وی با عنوان «روز بارانی در نیویورک» هرگز اکران نشود. به گزارش آسوشیتدپرس، «روز بارانی در نیویورک» ممکن است هرگز روی اکران را نبیند. به گفته منابع نزدیک به این پروژه، این فیلم که توسط آمازون توزیع می‌شود ممکن است هرگز روی پرده‌های سینما نرود.آمازون تاکنون نه روز اکران فیلم را اعلام کرده و نه گروه روابط عمومی آن را انتخاب کرده است.

برخی از بازیگران فیلم جدید وودی آلن ازجمله تیموتی شالامه نیز گفته‌اند که دستمزدشان را به خیریه‌های حمایت از آزاردیدگان جنسی می‌پردازند. سلنا گومز نیز گفته دستمزدش را به جنبش «وقت تمام شد» ورایز کرده و ربکا هال نیز که بازیگر 2فیلم وودی آلن بوده گفته است دیگر با وی همکاری نمی‌کند. گرتا گرویگ، کالین فرث، کلویی سویگنی، راشل برازنان، الن پیج و دیوید کرانهولتز نیز گفته‌اند دیگر با آلن همکاری نخواهند کرد.

آلن حدود 50 فیلم ساخته و به چهره کردن بازیگران برای دریافت جایزه اسکار شهرت دارد. کیت بلانشت برای «یاسمین آبی»، پنه‌لوپه کروز برای «ویک کریستینا بارسلونا»، مایکل کین برای «هانا و خواهرانش» و دایان کیتون برای «آنی هال» جوایز اسکار را برای بازی در فیلم‌های وودی آلن دریافت کرده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :