• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 13 خرداد 1398
کد مطلب : 57742
+
-

الو محله

حضور سگ‌های ولگرد در علی‌آباد 
منطقه 16

در محله علی‌آباد جنوبی به‌ویژه برخی از بوستان‌های این محله وجود سگ‌های ولگرد آسایش اهالی به‌ویژه بانوان و کودکان را مختل کرده است. از مسئولان می‌خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند. 

زهرا جغتایی-ساکن محله علی‌آباد جنوبی

پاسخ مسئول
طرح زنده‌گیری سگ‌های ولگرد مدتی است که در محله‌های ناحیه5 شهرداری منطقه16 از جمله محله علی‌آباد جنوبی آغاز شده و در این طرح تیم‌های کارشناسی و متخصص، سگ‌های ولگرد را به‌صورت زنده به دام انداخته و آنها را به مراکز نگهداری حیوانات انتقال می‌دهند. با این حال اگر شهروندان همچنان مواردی را مشاهده می‌کنند، به سامانه 137 گزارش کنند تا در کمترین زمان رسیدگی ‌کنیم. 
محمود افراخته- شهردار ناحیه5شهرداری منطقه16

تاریکی بوستان‌ یاس
منطقه 16


بعضی از معابر بوستان یاس در شهرک وصال منطقه16 تاریک است. مسئولان رسیدگی کنند. 
محمد وظیفه-ساکن شهرک وصال

پاسخ مسئول
اخیراً تعدادی از حباب‌ها و پایه چراغ‌های بوستان یاس(بخشی که در محدوده ناحیه4 منطقه16 قرار دارد) تعویض شده است. با این حال کارشناسان ما ضمن بازدید از این بوستان، موارد باقیمانده را رفع خواهند کرد. 
حامد خداوردی‌ شهردار ناحیه4 منطقه16

چشم به راه مجوز ساخت
منطقه 20


از 20سال قبل محله نفرآباد در طرح توسعه حرم قرار گرفت و به همین دلیل اهالی اجازه هیچ‌گونه ساخت‌وسازی نداشتند. در واپسین روزهای سال گذشته گزارشی در همشهری محله پهنه جنوب منتشر شد که در آن شهردار منطقه خبر از صدور مجوز برای نوسازی بافت‌های فرسوده محله نفرآباد داده بود، اما بعداز گذشت چند ماه هنوز خبری از مجوز ساخت نیست و ما همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌بریم.
اکرم لطیفی-ساکن محله نفرآباد

پاسخ مسئول
شهرداری منطقه طرح پیشنهادی خود را برای بازنگری در طرح نفرآباد به اداره کل طرح‌های شهری شهرداری تهران ارائه داده و اکنون منتظر نظر نهایی شهرداری تهران هستیم. درصورت موافقت، صدور مجوز ساخت‌وساز در محله نفرآباد آغاز می‌شود. 
محمدرضا پارسیان- مدیرروابط‌عمومی شهرداری منطقه20

این خبر را به اشتراک بگذارید