• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 13 خرداد 1398
کد مطلب : 57733
+
-

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ:

امنیت جنوب تهران تقویت می‌شود

کمبود تعداد کلانتری و مراجع انتظامی از مهم‌ترین مشکلات جنوب تهران است. سردار «‌‌حسین رحیمی» فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ وعده رفع این مشکل را می‌دهد و می‌گوید: «بر شرایط انتظامی جنوب تهران نظارت خوبی داریم و این محدوده از امنیت مناسبی برخوردار است.» 


 در بعضی محله‌های جنوب تهران رشد قارچی کارگاه‌های تولید ماده مخدر صنعتی شیشه، امنیت و حسن شهرت محله را به خطر انداخته و استفاده ازمراکز صنعتی و خدماتی نیمه‌فعال به‌عنوان پوشش این نوع جرائم نظارت قانون را محدود کرده است. برای برخورد با این پدیده آسیب‌زا چه برنامه‌ای دارید؟ 


پلیس موادمخدر و کلانتری‌های جنوب تهران این موضوع را کاملاً رصد و نظارت می‌کنند و رشد 12‌درصدی موادمخدر کشف‌شده امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، قاطعیت و هوشیاری پلیس را در این زمینه نشان می‌دهد. سامانه 110 بهترین پل ارتباطی شهروندان و نیروی انتظامی است و از مردم و خبرنگاران انتظار داریم در شناسایی این مراکز ما را یاری کنند. 

 افزایش تعداد کلانتری‌ها و مراکز انتظامی از مطالبات مهم اهالی جنوب تهران است. به این مطالبه مردمی چه پاسخی می‌دهید؟ 

با هدف تقویت امنیت جنوب تهران، تقویت فرماندهی انتظامی شهرستان ری در دستور کار قرار گرفته است. تأسیس چند کلانتری جدید و افزایش واحدهای راهنمایی و رانندگی و دایره‌های تخصصی مانند پلیس‌های موادمخدر، آگاهی و پیشگیری هم از برنامه‌های دیگری است که به‌زودی انجام می‌شود و مردم شاهد ثمرات آن در بهبود امنیت جنوب شهر خواهند بود. 

 گستردگی بافت فرسوده و فراوانی کوچه‌ها و معابر فرعی در جنوب پایتخت، نظارت پلیس را محدود کرده و احتمال وقوع جرائم خرد را به وجود آورده است. استفاده از ظرفیت پلیس و نگهبان محله را در بهبود امنیت این مناطق مؤثر می‌دانید؟ 

مشارکت مردم بزرگ‌ترین پشتوانه پلیس برای برقراری نظم و امنیت جامعه است و ما از این سرمایه به خوبی بهره ‌می‌گیریم، اما با وجود همه محدودیت‌ها، جنوب تهران از امنیت خوبی برخوردار است و ضرورتی برای اقدامات ویژه وجود ندارد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید