• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 13 خرداد 1398
کد مطلب : 57622
+
-

منتظری و استقلال به پایان خط رسیدند؟

منتظری یکی از بازیکنانی است که قراردادش با استقلال به پایان رسیده ‌ولی خودش ادعا می‌کند باشگاه پیغامی به او برای تمدید قرارداد نداده است. منتظری اعلام کرده که امکان ادامه فعالیتش در این تیم وجود ندارد و به نوعی از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد. منتظری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «‌من با باشگاه استقلال قرارداد ندارم ‌و حق باشگاه است که بازیکنانش را انتخاب کند، تقریبا باشگاه هر‌چند خیلی‌خیلی دیر ولی بالاخره شروع به صحبت با بازیکنانی که قرارداد نداشتند را ۲هفته پیش بعد از آخرین بازی استقلال شروع کرد. تا این لحظه برای من حتی یک پیام ساده هم نفرستاده‌اند. برخلاف میل باطنی ادامه همکاری وجود ندارد، در این 2هفته به غیر از خود‌خوری کاری نمی‌توانستم انجام بدهم، این صحبت‌ها را هم نکردم که بخواهم فشاری به باشگاه بیاورم چون به این نتیجه رسیده‌ام واقعا آخر خط هستم. بازی‌کردن در تیم بزرگ استقلال همیشه باعث افتخار بوده. با آقای فتحی عزیز صحبت زیاد دارم و کلی سؤالات بی‌جواب که بعد از اردوی تیم ملی سؤالات را می‌پرسم. امیدوارم که نقاب‌ها زود برداشته شود، یاحق.»
ساعاتی بعد از پست منتظری در اینستاگرام، فرهاد مجیدی یک استوری روی اینستاگرامش منتشر کرد که ثابت می‌کند با منتظری برای تمدید قرارداد تماس گرفته شده است. او در این خصوص نوشت: «‌دیروز بعد از جلسه با آقای فتحی با نخستین بازیکنی که تماس گرفتم، پژمان منتظری بود. پژمان بازیکن بزرگ تیم ما‌ست و باید در این تیم بماند.» البته اینکه منتظری پاسخی به تماس مجیدی داده یا خیر، هنوز مشخص نیست. با توجه به واکنش سریع مجیدی باید دید آیا نظر منتظری در مورد جدایی از استقلال تغییر می‌کند و یا او تصمیم دیگری در مورد ادامه فوتبالش می‌گیرد. البته دیروز این شایعه هم مطرح شده که چند بازیکن ازجمله منتظری در لیست فصل بعد استقلال نیستند.
  استقلال با نظر مجیدی بازیکن می‌گیرد
امیرحسین فتحی خبر از توافق اولیه با استراماچونی داده و احتمالا امروز نام این مربی ایتالیایی به‌عنوان سرمربی فصل آینده استقلال معرفی خواهد شد. اما با توجه به عدم‌تسلط کافی استراماچونی روی فوتبال ایران، قرار است بازیکنان جدید با نظر فرهاد مجیدی جذب استقلال شوند تا این تیم بدون مشکل لیگ نوزدهم را استارت بزند. مجیدی در جلسه با امیرحسین فتحی بازیکنانی که باید در استقلال بمانند و البته بازیکنانی که نیاز است این تیم جذب کند را با مدیرعامل باشگاه در میان گذاشت تا باشگاه با خط‌مشی او کار خود را در بازار نقل‌و‌انتقالات آغاز کند. همچنین قرار است مجیدی در لیگ نوزدهم به‌عنوان دستیار در کنار استراماچونی حضور داشته باشد و به این سرمربی ایتالیایی در امور فنی کمک کند.
 برائت از باند معروف؟
با توجه به اینکه مسئولیت جذب و تمدید بازیکنان با مجیدی است و با توجه به اینکه او در نخستین تماسش با منتظری برای حضور او در فصل برنامه‌ریزی کرده، به‌نظر می‌رسد که تلاش می‌کند تا شایعات مربوط به باند او، رحمتی و محمود بابایی را تکذیب کند. گفته می‌شد که این گروه مسبب خداحافظی زودهنگام خسرو حیدری بوده‌اند و تلاش می‌کنند تا پژمان منتظری هم فصل بعد تیم را ترک کند. حالا اما مجیدی نشان داده که همه شایعه‌ها هم دقیق و درست نیستند. یا حداقل خواسته ‌یک تعارف خشک و خالی به منتظری بزند تا خودش را تبرئه کرده باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید