• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 11 خرداد 1398
کد مطلب : 57431
+
-

نماز عید فطر

محله قصر:
شرکت جمعی و همراه با دوستان و اقوام در نماز عید فطر، یکی از زیبایی‌های عید رمضان است. عیدی که سراسر نور و برکت است. مسجد «مالک اشتر» در محله قصر، همزمان با روز عید فطر میزبان اهالی منطقه 7 است. اقامه نماز عید فطر در این مسجد تقریباً یک ربع پس از زمان نماز در «مصلا» تهران و بین ساعت 8 تا 9 صبح است. اهل مسجد نیز برای نمازگزاران تدارک صبحانه هم دیده‌اند. در واقع همسایه‌های ما در این محدوده می‌توانند به غیراز رفتن به مصلای امام‌خمینی(ره) با مراجعه به خیابان معلم، خیابان گوهری و مسجد مالک اشتر، علاوه بر بهره‌مندی از برکات نماز عید، لذت خوردن یک صبحانه دسته‌جمعی را هم تجربه کنند. 

محله هفت‌چنار:
نماز عید فطر، یکی از پر فضلیت‌ترین عبادات است که انجام دسته‌جمعی این عبادت لذت و برکت آن را چند برابر می‌کند. مسجد جامع «المهدی»(عج) محله هفت‌چنار در روز عید فطر پذیرای اهالی منطقه 10 برای انجام فریضه نماز عید فطر است. این برنامه شامل ادای نماز، قرائت خطبه بین 2 نماز، مسابقات فرهنگی شاد و متنوع است. همسایه‌های ما در این محدوده می‌توانند ساعت 7 صبح روز عید فطر برای شرکت در نماز عید فطر راهی خیابان شهید عابدین نوری (گلستانی) نرسیده به میدان بریانک، مسجدجامع بریانک شوند. 

محله قلمستان:
مسجد امام «سجاد»(ع) محله قلمستان، صبح روز عید فطر، پذیرای نمازگزاران است. روزه‌دارانی که در این یک ماه به عبادت کردن و روزه‌داری مشغول بودند، به شکرانه عید پر برکت فطر می‌توانند از ساعت 7:30 صبح روز عید راهی مسجد شوند و علاوه بر ادای مراسم نماز مهمان صرف یک صبحانه دسته‌جمعی در کنار اعضای خانواده و عزیزان و دوستانشان باشند. مسجد امام سجاد(ع) در خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از مهدیه تهران، کوچه آقا‌زاده، کوچه باریکانی واقع شده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید