• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 9 خرداد 1398
کد مطلب : 57344
+
-

زکی‌پور: قرارداد دارم و می‌مانم

پرسپولیس با خوش‌شانسی قهرمان شد



تیم استقلال تهران در آخرین بازی فصل خود در دیداری که جنبه تشریفاتی داشت به مصاف العین امارات رفت و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد تا به این صورت فصل برای آبی‌پوشان به پایان برسد. حالا بازیکنان دوران استراحت خود را می‌گذرانند تا با اعلام لیست مازاد برای فصل آینده خود برنامه‌ریزی کنند. میلاد زکی‌پور هم یکی از همین بازیکنان است. حرف‌های او با همشهری را در ذیل می‌خوانید.
 فصلی که گذشت برایت چگونه بود؟
به هرحال فصل پرفراز و نشیبی بود. البته ما خیلی تلاش کردیم که حداقل جامی را برای هواداران بیاوریم اما متأسفانه نشد. این موضوع علت‌های مختلفی داشت برخی مواقع در اوج بدشانسی توپ‌هایمان گل نمی‌شد بعضی وقت‌ها هم داورها مانع نتیجه‌گیری‌مان می‌شد. یک موقع‌هایی هم خودمان اشتباه داشتیم.
 از عملکرد خودت راضی بودی؟
من تمام تلاش خودم را انجام دادم. براساس آمار من جزو 3بازیکن برتر در نیم فصل اول و همینطور نیم‌فصل دوم بودم. سوای آمار باید بگویم من در هر مسابقه‌ای که به میدان رفتم تمام تلاشم را انجام دادم و سعی کردم هرچه مربیان می‌گویند را در زمین اجرا کنم امیدوارم هواداران هم از عملکردم راضی باشند. ان‌شاءالله سال آینده تلاش می‌کنم بهتر از امسال باشم.
 به‌نظرت عملکرد شفر در استقلال قابل‌قبول بود؟
واقعیت این است که شفر هم در حد خودش برای موفقیت تیم تلاش کرد اما یک موقع‌هایی به‌خصوص در برخی بازی‌های حساس نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. در نهایت تصمیم مدیران باشگاه این بود که شفر جدا شده و آقای فرهاد مجیدی جانشین او شود.
 به‌نظر از زمانی که فرهاد مجیدی سرمربی شد روند استقلال کمی بهتر شد. اینطور نیست؟
بله واقعا آقا فرهاد خیلی تلاش کرد بازیکنان یکدل و متحد تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام دهند. خوشبختانه توانستیم نتایج قابل‌قبولی بگیریم افسوس که فصل تمام شد و چه بسا اگر لیگ چند هفته بیشتر ادامه داشت می‌توانستیم بهتر خود را به صدر جدول برسانیم و قهرمان شویم.
 هنوز مشخص نیست مربی فصل آینده استقلال چه ‌کسی خواهد بود به‌نظرت گزینه داخلی خوب است یا خارجی؟
این سؤال را من نباید جواب بدهم بلکه مدیریت باشگاه تصمیم‌گیری می‌کند. به هرحال فرهاد مجیدی نشان داده از توانایی بالایی برخوردار است و می‌تواند نتایج لازم را با استقلال بگیرد.
 تو فصل آینده در استقلال می‌مانی؟
من تا 2سال دیگر با استقلال قرار داد دارم و دوست دارم بمانم. حالا باید ببینم در آینده وضعیت‌مان چه می‌شود.
 به‌نظرت حق پرسپولیس بود که قهرمان لیگ شود؟
به‌نظر من خوش‌شانس بودند وگرنه استقلال مدعی اصلی قهرمانی بود اما به‌طور مثال در حالی به قهرمانی نزدیک شده بودیم داور بازی با پدیده گل سالم ما را مردود اعلام کرد همان بازی ما را به قهرمانی امیدوار می‌کرد. متأسفانه شبیه این موضوع در نیم فصل اول هم به‌وجود آمد. حتی تیم‌هایی مثل سپاهان لیاقت بیشتری برای قهرمانی نسبت به پرسپولیس داشتند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید