• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 9 خرداد 1398
کد مطلب : 57325
+
-

ابعاد تازه از ماجرای طلای پرپر شده

اتفاقات عجیب جام ساساری که منجر به دیسکالیفه شدن محمد باقر یخکشی از پای سکوی توزیع جوایز شد، هر روز ابعاد جدیدی از آن نمایان می‌شود و گویا از داخل فدراسیون کشتی شیطنت‌هایی صورت گرفته است. غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در نشست خبری روز گذشته صراحتا به این موضوع اذعان کرد و برای خودش هم جای سؤال داشت خانمی که چندی قبل از فدراسیون رفته چطور مجددا در آخرین روزهای کار بنی‌تمیم بر سرکار بازگشته است.
 از داخل خط می‌دهند، خطر تعلیق را جدی بگیرید! 
بعد از اینکه نامه اتحادیه جهانی رسانه‌ای شد و البته بخشی از بدهی‌های فدراسیون بیشتر به چشم رسانه‌ها آمد تا درخواست ویزای سرپرست، ماجرای جام ساساری و شیطنت‌های برخی از مسئولان فدراسیون حکایت از دودستگی یا چنددستگی کادر مدیریتی فدراسیون کشتی دارد. کمیته ملی المپیک طی نامه‌ای رسمی به اتحادیه جهانی کشتی مراتب اعتراضش را به خاطر اتفاقات جام ساساری عنوان کرده است ولی با شرایطی که کشتی درگیرش شده و مشکلات داخلی فدراسیون و کارشکنی برخی‌ها باید خطر تعلیق را هم جدی گرفت. تعلیق بارها از دهان بسیاری از اهالی فدراسیون سابق شنیده شده و با توجه به اتفاقاتی که برای یخکشی در ایتالیا افتاد و گفته می‌شود از داخل خط و خطوطی داده شده است باید خطر تعلیق را هم جدی گرفت! غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به مشکلات بین‌المللی گفت: «اتفاقات خوبی در این مدت کوتاه افتاده اما نگرانی ما که در ایتالیا با آن مواجه شدیم این است که مبارزه ما تنها روی تشک نیست و با عوامل زیادی باید بجنگیم افرادی داخل فدراسیون منتظر زمین خوردن کشتی هستند. این خیلی بد است که وقتی ما به مسابقات می‌رویم شمشیر را از رو برای ما می‌بندند و خصمانه برخورد می‌کنند. مطمئن باشید در مسابقات جهانی قزاقستان بدتر هم خواهد شد.»
 محمدی: چه ‌کسی باید قانون را به ما اطلاع دهد؟
محمدی، سرمربی تیم ملی درباره اتفاقاتی که در ایتالیا و اینکه گفته می‌شود اتحادیه جهانی قانون منع پوشیدن تی‌شرت روی سکو را به تمام فدراسیون‌ها ابلاغ کرده است گفت:«چه‌کسی باید قوانین را به ما اطلاع دهد؟ 6 سرپرست داریم اما هیچ‌کدام از آن مطلع نیستند که این قانون اجرا می‌شود. خانمی به نام ادیت 7بار به ایران آمده و ارتباط نزدیکی با فدراسیون کشتی و خانم پناهی روابط بین‌الملل سابق فدراسیون دارد و حتی روز مسابقه با هم در ارتباط بودند. در قانونی که نوشته شده، چیزی به اسم آستین بلند یا کوتاه نوشته نشده اما آن خانمی که مشکل داشت یک گرمکن با آرم ایتالیا به یخکشی می‌دهد که پوشیدن آن درست نبود. وقتی آقای حبیبی به او (پناهی) اعتراض کرد، با لفظ بسیار بدی گفته بود شما که عشق سفر هستید. گفته بودم سفر ایتالیا سخت است؛ می‌خواستید نروید! نامه‌ای در مورد محمدحسین محمدیان دارم که در تاریخ3/6/2018 ارسال شده اما امروز بعد از یک سال به‌دست ما رسیده است. ما باید تنها به فکر آماده‌سازی‌ تیم باشیم. جایی مانند روابط بین‌الملل که اهمیت بسیاری دارد حالا به پاشنه آشیل کشتی تبدیل شده است.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید