• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 5 خرداد 1398
کد مطلب : 57036
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها







کمبود شهربازی

شهر کرمانشاه از داشتن شهربازی خوب و مراکز تفریحی و سرگرمی محروم است. از مسئولان این حوزه درخواست داریم حداقل شهربازی کرمانشاه را فعال و تجهیزات آن را به‌روزسانی کنند.
صادقی از کرمانشاه

مسیرهای گردشگری بدون امکانات
مسیر روستاهای کانی‌بند، گویزه و شیخ‌چوپان با وجود چشم‌انداز زیبا و طبیعت بکر برای حضور گردشگران نامناسب است و عبور و مرور در آن به سختی انجام می‌شود. از مسئولان اداره راه درخواست می‌شود با توجه به قابلیت منطقه برای جذب گردشگر اقدامات لازم را برای بهسازی مسیر یادشده انجام دهند.
جمعی از اهالی روستاهای سقز از کردستان

نارضایتی حسن‌آبادی‌ها از کوره‌های آجرپزی
خانه‌های اهالی حسن‌آباد در مجاورت کوره‌ها و در معرض هوای آلوده قرار دارد و گلایه‌هایشان به جایی نمی‌رسد. اهالی ناچارند در این هوای آلوده نفس بکشند. مردم این منطقه در بدترین شرایط و در فقر و محرومیت از ابتدایی‌ترین خدمات شهری زندگی می‌کنند.
یکی از ساکنان حسن‌آباد از یزد

بی‌توجهی به ساختمان‌های شهرداری رشت
چرا به ساختمان‌های شهرداری رشت توجه نمی‌شود؟ دیروز برای کاری به یکی از این ساختمان‌ها رفته بودم و به چشم خودم دیدم که دیوارها ترک داشت و داخل بنا هم نیازمند مرمت اساسی بود.
فضلی از گیلان

قنات در کنار خانه مردم
قناتی که در محله سعادت‌آباد رفسنجان در خیابان شهید یوسفی قرار دارد، جان کودکان را تهدید می‌کند. همچنین خودروی رانندگانی که محل را نشناسند در آن سقوط می‌کند.
یک شهروند از کرمان


 

این خبر را به اشتراک بگذارید