• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 5 خرداد 1398
کد مطلب : 56955
+
-

حمله‌کنندگان به مأموران راهور دستگیر شدند

حمله‌کنندگان به مأموران راهور دستگیر شدند

3پسر جوان که پس از ضرب و شتم مأموران راهنمایی و رانندگی در فردیس کرج و زیر گرفتن یکی از آنها با ماشین، گریخته بودند به دام پلیس افتادند.
به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی البرز گفت: حدود ساعت 21جمعه‌شب، مأمور پلیس راهور شهرستان فردیس در حال انجام وظیفه در فلکه دوم فردیس بود که متوجه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با 3 سرنشین شد که اقدام به حرکات نمایشی کرده و منجر به وحشت در میان عابران و سایر رانندگان شده بودند. او خودرو را برای دادن تذکر به راننده متوقف کرد اما راننده خودرو که ظاهرا وضعیت عادی نداشت از تذکر مأمور پلیس عصبانی شده و پس از حرکت خودرو تعمدا او را زیر گرفته و با همدستانش فرار کرد.
سردار عباسعلی محمدیان ادامه داد: خودروی مذکور پس از حرکت در مسیری کوتاه پشت چراغ قرمز توقف کرد که مأمور حادثه دیده به همراه یکی از کارکنان وظیفه به‌منظور بررسی موضوع و جریمه کردن راننده به سمت خودرو حرکت کردند که در این هنگام راننده و 2 نفر سرنشین آن از خودرو پیاده و شروع به هتاکی و ضرب و شتم مأموران کرده و به سرعت متواری شدند. وی اظهار کرد: در این حادثه مأمور پلیس راهور از ناحیه پای چپ و مأمور وظیفه نیز از ناحیه سر و کتف آسیب دیدند که با حضور مأموران کلانتری فردیس و عوامل اورژانس جهت مداوا به نزدیک‌ترین درمانگاه محل منتقل شدند که هم‌اکنون حال عمومی آنها خوب است.  سردار محمدیان گفت: پس از آن شناسایی و دستگیری مسببان این حادثه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و مأموران با شناسایی خودروی مورد نظر، در ساعت 2 بامداد دیروز راننده خاطی و 2 همدست او را دستگیر کردند. وی با بیان اینکه قانون برای هتاکی به مأموران حین انجام وظیفه مجازات سنگینی پیش‌بینی کرده است گفت: پرونده متهمان جهت رسیدگی و اجرای حکم در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند. فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: برابر ماده ۶۰۷ قانون مجازات اسلامی هرگونه توهین، حمله و مقاومت که با علم و آگاهی نسبت به مأموران حین انجام وظیفه آنها به عمل آید، جرم محسوب می‌شود و در قانون مجازات مشخصی برای متخلفان پیش‌بینی شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید