• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 5 خرداد 1398
کد مطلب : 56948
+
-

اخبار فرهنگی

 تفسیر قرآن در فرهنگسرای ارسباران

کارگاه‌های تفسیر قرآن در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. اگر به دنبال ترجمه و تفسیر قرآن به زبان ساده هستید، حضور در این کارگاه‌ها فرصت مناسبی است. این کارگاه رایگان در روزهای یکشنبه به مدت 2 ساعت برای بانوان برگزار می‌شود. فرهنگسرای ارسباران در چهارراه سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده است.

مسابقه پیامکی

مسابقه پیامکی «راه سعادت» به مناسبت ماه مبارک رمضان در فرهنگسرای آفتاب برگزار می‌شود. ‌این مسابقه شامل 40 سؤال برای روزهای ماه رمضان است. سؤالات مسابقه به‌ترتیب برای 30 روز ماه مبارک رمضان و 30 جزء قرآن کریم طراحی شده است. علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://aftab.farhangsaraar.ir سؤالات مسابقه را دریافت و با رجوع به قرآن کریم جواب سؤالات را تا 13 خرداد با ذکر نام و نام خانوادگی و نام شهر به سامانه پیامکی 2000183732 ارسال کنند. 

​​​​​​​ کلاه‌های درباری

نمایشگاهی از کلاه‌های درباری موجود در مخزن کاخ‌موزه ملت از روز دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 و به مدت یک ماه، در مجموعه سعدآباد برپا می‌شود. در این نمایشگاه که به همت کاخ‌موزه ملت با همکاری واحد مستندنگاری مجموعه سعدآباد برگزار می‌شود، مجموعه‌ای از 53 کلاه، مربوط به تاریخ معاصر به نمایش گذاشته می‌شود. علاقه‌مندان برای بازدید از مجموعه «کلاه‌های دربار» تا آخر خرداد می‌توانند به کاخ‌موزه ملت در میدان تجریش، خیابان ولی‌عصر(عج)، خیابان شهید فلاحی، خیابان شهید طاهری، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مراجعه کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید