• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 56519
+
-

با مردم

با مردم






اقامتگاه بوم‌گردی بی‌برنامه در فیروزکوه

چند روز قبل از طریق یکی از سایت‌های ارائه‌دهنده تخفیف اقامتگاه بوم‌گردی را برای خانواده‌ام در فیروزکوه رزرو کرده و مبلغ آن را هم پرداختم اما در کمال تعجب وقتی به فیروزکوه رسیدیم آن اقامتگاه در اختیار خانواده دیگری بود و من و خانواده‌ام سرگردان شدیم. واقعا کلاهبرداری و بی‌برنامگی تا کجا؟
شیریان از تهران

برخورد با اختلاس‌گران باعث افزایش اعتماد مردم می‌شود
رسیدگی ویژه به پرونده متهمان اصلی بدون اغماض و در هر سطحی در طول سالیان گذشته، ضمن کاهش تخلفات گسترده، می‌تواند اعتماد مردم را افزایش دهد.
ابوذری از زنجان

سیل دوم امسال، قیمت‌های نجومی اجاره مسکن است
سیل دوم امسال برای مستأجران از هم‌اکنون راه افتاده و بسیار ویرانگرتر از سیلی است که در فروردین‌ماه آمد، چرا که بازار مسکن بدون افسار می‌تازد و هر روز عده‌ای بی‌خانمان می‌شوند. به فریاد مستأجران برسید.
سرپرست از تهران

ملخ‌ها در پاکدشت
بعد از ورود ملخ‌ها به پاکدشت مسئولان مدام درحال بازدید میدانی و نمونه‌برداری هستند و آنقدر در مبارزه با این ملخ‌ها تعلل می‌کنند که آنها فرصت رشد و نمو و تکثیر می‌یابند و دائم هم اعلام می‌کنند وضع بحرانی نیست در حالی‌که تعداد ملخ‌ها برای باغداران و کشاورزان نگران‌کننده است و نمی‌توانند قدم به قدم مزرعه خود را مدام کنترل کنند.
هژبری از پاکدشت

از فشار کار شبیه معتادها شده‌ایم
شرکت ما بعد از تعدیل نیرو در اول سال آنقدر فشار کاری را روی باقی‌مانده کارگران زیاد کرده که دیگر جانی برایمان نمانده. شرکت بعد از تعدیل اعلام کرد که می‌توانیم در 2 شیفت کار کنیم و شیفت دوم به‌صورت اضافه‌کار باشد هم‌اکنون از 6صبح تا یک شب کار می‌کنیم و نهایت دریافتی ما 2میلیون و 800هزارتومان است که فقط برای اجاره خانه کافیست! مسئولان به داد ملت برسند.
مهتابی از کرج

استخر شهربانو پس از پیش‌فروش بلیت‌ها تعطیل کرد!
استخری به‌نام شهربانو واقع در میدان الغدیر شهرزیبا پس از پیش‌فروش چند ماهه بلیت‌های استخر و دریافت مبالغ بسیار بابت آموزش شنا، بدون هیچ اطلاع قبلی استخر را تعطیل کرد و کسی هم پاسخگو نیست. مدیر استخر هم که یک خانم است همه شماره‌ها را بلاک کرده و به کسی پاسخ نمی‌دهد. تعداد مراجعان به این استخر در تایم‌های مختلف بسیار زیاد بوده و این همه علاقه‌مند به نوعی مورد سوءاستفاده و کلاهبرداری واقع شده‌اند. تاوان گرفتاری‌های سرمایه‌گذار یا بهره بردار یا پیمانکار را مردم باید بدهند.
جمعی از مراجعان استخر شهربانو

پالایشگاه تبریز آلاینده‌تر شده است
پالایشگاه نفت تبریز به‌دلیل قرار گرفتن در محدوده شهر، یک تهدید جدی برای محیط‌زیست تبریز به شمار می‌آید و این روزها با راه‌اندازی خط تولید قیر و آسفالت، آلایندگی پالایشگاه افزایش یافته. لطفا مسئولان با رعایت حفظ اشتغال فکری برای آلایندگی این پالایشگاه بکنند.
عظیمی از تبریز

شرکت‌های کاریابی فقط برای خودشان ایجاد اشتغال کرده‌اند
شرکت‌هایی که تحت عنوان کاریابی و زیرنظر وزارت کار دفاتری دایر کرده‌اند در واقع فقط برای خودشان ایجاد اشتغال کرده‌اند و خبری از یافتن شغل برای دیگران نیست. بعد از مدتی هم که شغلی برایتان پیدا نکردند که اصلا معلوم نیست جست‌وجو کرده‌اند یا خیر، پولتان را که رقمش کم هم نیست، پس نمی‌دهند!
عطا جهانی از تهران

خیریه‌ها ساماندهی شوند
بسیاری از خیریه‌ها و بنیادهایی که هر روز از گوشه‌ای سبز می‌شوند، صورت مالی شفافی ندارند و معلوم نیست تحت نظارت کجا کار می‌کنند و اغلب با اسم ائمه سعی در جلب مردم و کمک گرفتن دارند تا مثلا به نفع نیازمندان خرج کنند. در یک مورد خودم شاهد بودم آنها نیز فقط به کسانی که خودشان می‌دانند و سفارش شده‌اند کمک می‌کنند. در شهر ما که پر از خیریه شده است.
مروتی از مشهد

آب خانه‌ام از پارسال قطع است!
به قدری وضع مالی ما و بسیاری مثل ما به‌هم ریخته که از سال گذشته پس از آخرین اخطار پرداخت آب، آب منزلم قطع شده و از همان زمان بچه‌هایم بعد از مدرسه با گالن از پارک نزدیک خانه آب می‌آورند. واقعا مسئولان با ما چه کرده‌اند.
هدایتی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید