• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 56501
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها
صدای استان‌ها


  عنبرانی‌ها در انتظار آب
سال‌هاست مسئولان کشوری و استانی از پروژه آب‌رسانی به عنبران در شهرستان نمین خبر می‌دهند، اما هنوز هیچ‌کدام از وعده‌های مسئولان در این باره عملی نشده است. اهالی این بخش مرزی با رسیدن فصل تابستان با بحران آب مواجه می‌شوند.

اهالی عنبران علیا از اردبیل

  تضییع حقوق کشاورزان
به تازگی برای میدان تره‌بار ارومیه قانونی وضع شده که بر اساس آن حق کمیسیون از ۱۰ به ۱۲ درصد رسیده است و وزن جعبه هم از بار کم خواهد شد. این قانون به ضرر کشاورزان و به نفع بارفروشان و دلالان است. اگر وزن جعبه را کسر و ۱۲ درصد هم از فروش کم کنند، چه سودی برای کشاورز می‌ماند؟
رضاپور از آذربایجان ‌غربی

  ساماندهی ورودی مرند
ورودی شهر مرند از سمت تبریز نیاز به ساماندهی و نصب سرعت‌گیرهای جدید دارد. این ورودی سراشیبی تندی دارد که موجب می‌شود خودروها با سرعت زیاد وارد شهر شوند. با توجه به ساخت پارک در این ورودی جان شهروندان در خطر است.
طائری از آذربایجان ‌شرقی

  آلودگی گلخانه‌ها
ساکنان روستاهای کیار در چهارمحال‌ و بختیاری از مشکلات گلخانه‎ها و آلودگی آنها به تنگ آمده‎اند. چرا مجوزهای بی‌حساب و کتاب برای دایر کردن گلخانه در این روستا صادر می‌شود؟ عمده کسانی که در روستا گلخانه دارند حتی ساکن روستا نیستند که مشکلات را متوجه شوند.
جعفر پازوکی از چهارمحال‌ و بختیاری

  رسیدگی به شهرک‌های میبد
شهرک‌های میبد سال‌هاست به متقاضیان واگذار شده، اما هنوز از جاده آسفالت، خدمات جمع‌آوری پسماند، ایجاد فضای سبز و بسیاری از خدمات شهری محروم است. این شهرک‌ها به تازگی به شهر پیوسته‌اند. انتظار می‌رفت با پیوستن به شهر این مشکلات رفع شود، اما هنوز اتفاقی رخ نداده است.
فریدون میرزایی از یزد

  انباشت نخاله‌های ساختمانی در بوشهر
در برخی خیابان‌های بوشهر نخاله‌های ساختمانی بازمانده از ساخت‌وساز انباشته شده است. این وضع علاوه بر سیمای نامناسبی که به شهر داده، تردد را هم با مشکل مواجه کرده است.
ضیایی از بوشهر

  پرداخت نامنظم مقرری بیکاری
ماهانه یک میلیون تومان مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنم. این مستمری سر وقت پرداخت نمی‌شود و ما را در تامین هزینه‌های زندگی با مشکل روبه‌رو می‌کند. از مسئولان درخواست رسیدگی دارم.
پورامیدی قزوین

  ضعف در عملکرد تاکسیرانی
بیشتر تاکسی‌های مناطق پایین‌ شهر ساعت 2 بعدازظهر و بعد از 7 عصر دیگر کار نمی‌کنند و مسافران باید ساعت‌ها منتظر بمانند. به نظر می‌رسد تاکسیرانی در طول ماه‌های اخیر در زمینه نظارت بر فعالیت رانندگان تاکسی ضعیف عمل کرده است.
 قاسمی از همدان

  خدمات متفاوت در مناطق زنجان
چرا در ارائه خدمات در مناطق یک، 2 و 3 زنجان تفاوت دیده می‌شود؟ جدول‌گذاری و آسفالت خیابان‌ها و بسیاری از خدمات دیگر شهرداری در مناطق یک و 2 نسبت به منطقه 3 بیشتر است.
بهرامی از زنجان

این خبر را به اشتراک بگذارید