• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 56327
+
-

پرتاب موشک التون ‌جان در کن

سینما
پرتاب موشک التون ‌جان در کن

فیلم مرد موشکی درباره زندگی التون جان در کن با استقبال خوبی روبه‌رو شده است.
 در این چند روزه بسیاری بازی تارون ایگرتون در نقش خواننده پاپ و راک انگلیسی را درخشان توصیف کرده‌اند. نکته مهم درباره فیلم مرد موشکی در وجوه اشتراک این فیلم با راپسودی بوهمی است.
 راپسودی بوهمی فیلمی است که سال2018 با الهام از زندگی فردی مرکوری، خواننده گروه کوئین ساخته شد و توانست در مراسم اسکار گذشته چندین اسکار را از آن خود کند. وجه اشتراک دیگر این 2فیلم دکستر فلچر است که کارگردانی هر دو فیلم را به‌عهده داشته است. نگاهی به خبرگزاری‌ها و نظر منتقدان نشان می‌دهد که فیلم مرد موشکی از استقبال و اقبال بیشتری در میان مخاطبان نسبت به فیلم راپسودی بوهمی برخوردار است. 
مخاطبان و منتقدان یکی از دلایل این اقبال را در بازی درخشان تارون ایکرتون در نقش التون جان و کیفیت بالای موزیک التون جان می‌دانند. فیلم مرد موشکی براساس زندگی التون جان، خواننده مشهور انگلیسی ساخته شده است.
 این فیلم محصول مشترک انگلیس و آمریکا به کارگردانی دکستر فلچر است. مرد موشکی به‌ترتیب روزهای 24 و 26مه2019 در انگلیس و آمریکا نیز اکران خواهد شد. ساخت مرد موشکی 40میلیون دلار هزینه داشته است. این فیلم در آمریکا و انگلیس توسط کمپانی پارامونت پکچرز توزیع خواهد شد. نام این فیلم برگرفته از نام آهنگ مرد موشکی است که التون جان آن را در سال1972 اجراکرده بود. التون جان به همراه دیوید فرنیش، آدام بوهلینگ، دیوید راید و ماتیو وان تهیه‌کنندگان فیلم مرد راکتی هستند. لی هال نیز نگارش این فیلم را عهده‌دار بوده است. در سایت روتن تومیتوز با استناد به‌نظر 25منتقد 88درصد امتیاز به فیلم مرد موشکی داده شده است. در متاکریتیک دیگر سایت ارائه‌دهنده نظر منتقدان مرد موشکی، نظر مثبت 69منتقد از 100منتقد به این فیلم جلب شده است.
منبع: فیلم ورایتی
 

این خبر را به اشتراک بگذارید