• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 56287
+
-

با مردم

با مردم





 سگ‌های ولگرد آرامش ساکنان پرند را برهم زده اند

در شهرک‌های مختلف پرند سگ‌های ولگرد تا صبح پارس می‌کنند و آرامش اهالی را مختل می‌کنند. مسیر دسترسی به پرند هم پر از چاله و دست انداز است. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
نوکار ساکن کوزو5پرند

  چهارراه دردشت به پل عابر مکانیزه نیاز دارد
بزرگراه رسالت، چهارراه دردشت با داشتن چند مدرسه و ایستگاه‌های تاکسی و عبور هر لحظه‌ای بی‌آرتی وایجاد ترافیک در محل عبور عابرین و تصادف واقعا نیازمند پل عابر مکانیزه است. تاکنون جان ده‌ها نفر مخصوصا (کهنسالان) که قدرت تند رفتن را ندارند به خطر افتاده، از مسئولان تقاضای رسیدگی و نصب پل مکانیزه برای رفاه شهروندان را داریم.
رضوانی از دردشت

   قطعی اینترنت و تلفن در بخشی از دهلران
از چند روز قبل تلفن و اینترنت بخش زرین آباد دهلران قطع شده و مشکلات بسیاری برای ساکنان پیش آمده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
نوری از دهلران

سرقفلی‌های کمرشکن، مغازه‌داران را گرفتار کرده است
مسئولان حقوقی در این اوضاع بد اقتصادی فکری به‌ حال میلیون‌ها مغازه‌دار سرقفلی کنند که علاوه بر رکود بی‌سابقه بازار باید با مالکین ملک هم کلنجار بروند. واقعا نیاز به بازبینی قانون سرقفلی احساس می‌شود.
عظیمی از تهران

برخی سایت‌ها، عامل قیمت‌های هیجانی بازار هستند
برخی سایت‌ها خواسته یا ناخواسته به وضعیت اقتصادی دامن زده‌ و مردم و حتی دولت را گرفتار کرده‌اند. سایتی یک قیمتی مطرح می‌کند و بعد از چند لحظه می‌نویسد، فروخته شد و چنین مواردی جوی ایجاد می‌کند که مناسب نیست. به جای همه اینها دولت سامانه‌ای یکپارچه برای قیمت خانه و خودرو ایجاد کند تا بدون ثبت آن امکان اجاره و خرید و فروش میسر نباشد.
موسوی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید