• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 56276
+
-

قتل نوچه شرور معروف در زندان

داخلی
قتل نوچه شرور معروف در زندان

 یکی از نوچه‌های وحید.م، شرور معروف کشور در جریان درگیری در زندان به قتل رسید.
به گزارش همشهری، این حادثه هفته قبل در یکی از زندان‌های کرج رخ داد و مقتول مردی به نام بهمن بود. او با ضربات جسم نوک‌تیز در زندان به قتل رسیده بود و ظاهرا عاملان اصلی جنایت 3مرد زندانی بودند. در چنین شرایطی تیم تحقیق راهی زندان شدند تا به تحقیق در این‌باره بپردازند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که درگیری بین 20زندانی رخ داده و انگیزه آنها بر سر قدرت‌نمایی بوده است. مقتول که به اتهام سرقت مسلحانه در زندان بود و دوران محکویتش را سپری می‌کرد از نوچه‌های وحید. م، شرور مطرح کشور بود. به گفته شاهدان، درگیری در اندرزگاه شماره یک رخ داده و در نهایت مقتول با جسم نوک‌تیز به قتل رسیده بود. با انجام تحقیقات 3عامل اصلی این جنایت بازداشت شده و برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران انتقال یافتند.

کینه قدیمی
3نفر از عاملان اصلی این جنایت در زندان دوران محکومیت‌شان را می‌گذراندند. یکی از آنها به اتهام قتل مأمور زندان در آبان سال  90 به قصاص محکوم شده و در یک قدمی چوبه دار بود که در این درگیری مرگبار شرکت کرد و بار دیگر جنایت آفرید. در جریان پرونده نخست این متهم وی در آن سال با همدستانش در جاده محمدشهر کرج به کمین مینی‌بوس حامل زندانیان نشستند تا یکی از زندانیان سابقه‌دار که به اتهام حمل مواد‌مخدر بازداشت شده بود را فراری بدهند. به محض عبور مینی‌بوس که در حال انتقال متهمان از ندامتگاه به طرف دادسرای عمومی و انقلاب کرج بود متهمان با ایجاد تصادف صوری سعی در فراری دادن مرد قاچاقچی داشتند اما درگیری مسلحانه رخ داد و متهمان مسلح با شلیک گلوله جان مأمور زندان را گرفتند.
عامل قتل این مأمور زندان که محکوم به قصاص شده و حالا دست به جنایت دیگری در زندان زده است در بازجویی‌ها درخصوص درگیری مرگبار در زندان و قتل نوچه وحید، شرور معروف کشور گفت: مقتول بهمن نام داشت و در اندرزگاه شماره یک بود. من و دوستانم نیز در آنجا بودیم. بهمن نیز در سال 89با همدستانش به یک طلافروشی در تهران دستبرد زده و در جریان سرقت اقدام به شلیک چندین گلوله کرده بودند که دستگیر و به 15سال زندان محکوم شدند. او درحال گذراندن دوران حبسش بود و من نیز در یک قدمی چوبه دار بودم و منتظر بودم تا هر لحظه مرا صدا کنند و حکم مرگ اجرا شود. وقتی وحید.م، شرور معروف کشور دست به جنایت زد و به زندان منتقل شد بهمن سراغ وحید رفت و نوچه وحید شد البته من هم ارتباط خوبی با وحید داشتم. او را همه می‌شناختند و معروف بود. وحید درست 24ساعت پس از آزادی‌اش دست به جنایت زده بود و اخبارش پیش از اینکه  او به زندان منتقل شود به گوش همه ما رسیده بود. گویا یکی از دوستان وحید به‌خاطر آزادی او مهمانی گرفته بود اما در آن مهمانی وحید با وی بر سر لایو گرفتن در اینستاگرام درگیر شده و دست به جنایت زده بود. وی ادامه داد: وقتی وحید در زندان به قتل رسید همه ما ناراحت شدیم. مدتی پس از مرگ وحید، بهمن (مقتول) که از نوچه‌های او بود اصرار داشت که او گنده‌لات است و برای ما قدرت‌نمایی می‌کرد. من و دوستانم اما همیشه با بهمن درگیری داشتیم و می‌گفتیم قدرتمان بیشتر است. چندین بار به‌خاطر این موضوع با بهمن درگیر شدیم تا اینکه نسبت به او کینه به دل گرفتیم. وی ادامه داد: روز حادثه بار دیگر با بهمن درگیر شدیم. او همان حرف‌های قبلی را تکرار می‌کرد و می‌گفت من جای وحید را گرفته‌ام و قدرتم از همه بیشتراست. حرف‌های او شروع یک درگیری بزرگ در زندان شد. من نیز با تیزی به سمت بهمن حمله‌ور شدم و چند ضربه به او زدم. همدستانم هم به او ضربه زدند که بعد متوجه شدیم بهمن جانش را از دست داده است اما قصد کشتن او را نداشتیم. همه‌‌چیز در یک لحظه عصبانیت رخ داد. چون ما چندین بار به بهمن تذکر داده بودیم که خودش را برتر از تیم ما نداند و درواقع به او اولتیماتوم داده بودیم اما گوشش به حرف‌های ما بدهکار نبود.
هم‌اکنون 3متهم اصلی این درگیری مرگبار با دستور قاضی جنایی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفته‌اند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید