• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 56266
+
-

حاشیه سیاست

حاشیه سیاست
حاشیه سیاست


      دستگیری 3شبکه مدلینگ توسط اطلاعات سپاه
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد: 3 شبکه سازمان‌یافته مدلینگ و ابتذال در این استان شناسایی و عوامل آنها دستگیر شدند. به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی افزود: این شبکه‌های سازمان‌یافته در مراقبت‌های مستمر از سوی سازمان اطلاعات سپاه شناسایی و عوامل آنها نیز با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر ‌و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

      وزیر خارجه آلمان: فشار علیه ایران جواب نمی‌دهد
وزیر خارجه آلمان موضع سخت آمریکا در قبال ایران را نادرست خواند و خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا برخلاف ترامپ بر این عقیده است که استراتژی فشار حداکثری راه به جایی نخواهد برد. به گزارش ایرنا، ‌هایکو ماس‌ در گفت‌وگو با روزنامه ‌پاسائور نویر‌پرسه،  با بیان اینکه برجام مطمئن‌ترین راه با هشدار درباره شعله‌ورشدن درگیری‌ها در خاورمیانه است، افزود: «همه طرفین بایستی بر این خطر واقف باشند.»

      ادغام اطلاعاتی در سپاه
حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه، حسین طائب را به‌عنوان مسئول اطلاعات سپاه و حسن محقق را به‌جای حسین نجابت، به جانشینی اطلاعات سپاه برگزید. بنابر این گزارش، معاونت اطلاعات راهبردی سپاه و سازمان اطلاعات سپاه درهم آمیخته‌شده‌اند و طائب از این پس هم معاون اطلاعات راهبردی و هم رئیس‌ اطلاعات سپاه است. حسین طائب از مهر ۱۳۸۸، رئیس سازمان اطلاعات سپاه است و پیش‌از آن هم فرماندهی نیروی مقاومت بسیج را در کارنامه دارد. به گزارش تسنیم، با حکم سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، سردار حسین نجات به‌عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه منصوب شد. پیش‌تر سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه بود که وی با حکم فرمانده کل قوا به‌عنوان معاون هماهنگ سپاه منصوب‌ شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید