• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 25 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 56020
+
-

برانکو: خیالم از قهرمانی راحت است

هیچ اشتباهی نباید بکنیم و تا دقیقه آخر باید بجنگیم

برانکو: خیالم از قهرمانی راحت است

پرسپولیس روز پنجشنبه در حساس‌ترین دیدار این فصل میهمان پارس جم خواهد بود. سرخپوشان در شرایطی برابر حریف خود بازی خواهند کرد که یک امتیاز تا هت‌تریک قهرمانی فاصله دارند و با یک تساوی هم می‌توانند قهرمانی خود را جشن بگیرند. این در حالی است که پرسپولیس بعد از پیروزی برابر سایپا دیگر نتوانسته پیروز شود و با 4تساوی برابر ذوب‌آهن، سپاهان، تراکتورسازی و ماشین‌سازی‌ و البته به‌خاطر عدم‌نتیجه‌گیری سایر رقبا هنوز صدرنشین لیگ است. با وجود این برانکو روز گذشته و بعد از یک روز استراحت به بازیکنان در تمرین سرخپوشان به بازیکنان اعلام کرد:« در بازی با ماشین‌سازی‌ باید پیروز می‌شدیم و این را آمار نشان می‌دهد و من از همه شما راضی هستم اما این زیبایی فوتبال است که این اتفاق نمی‌افتد. با این حال شما را که می‌بینم می‌دانم همه‌‌چیز رو به راه است و به همین دلیل می‌گویم که خیالم از قهرمانی شما راحت است و نگرانی ندارم.»
برانکو در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به بازیکنان گفت: «با وجود انگیزه بالایی که برای قهرمانی دارید نباید اشتباه بازی برابر ماشین‌سازی‌ را تکرار کنیم. در بازی برابر ماشین‌سازی‌ بعد از دریافت گل کار برای زدن گل خیلی سخت شد و بازی برای ما گره خورد اما در این بازی نباید هیچ اشتباهی بکنیم و باید تا دقیقه آخر بجنگیم.»
  پیشنهادهای جدیدی به دستم رسیده است
سرمربی پرسپولیس همچنین در گفت‌وگو با سایت کرواسی«vecernji»  درباره اینکه در بازی هفته آخر لیگ مقابل پارس‌جنوبی ترس ندارد، گفت: « بوشهر یک شهر جنوبی در ایران است و هوا آنجا بسیار گرم است. تمام رقبای ما با 200درصد توان‌شان مقابل ما بازی می‌کنند و پارس نیز یکی از رقبای سرسخت ماست. ما در چند هفته گذشته خوب نتیجه نگرفتیم و باید در این بازی مواظب باشیم. البته وقتی در تمرینات به بازیکنانم نگاه می‌کنم خیالم راحت می‌شود. پنجشنبه قهرمان خواهیم شد».
برانکو در پایان درباره قراردادش با سرخپوشان گفت: «ما در این فصل شانس قهرمانی در دو جام حذفی و لیگ را داریم. درباره قراردادم باید بگویم که من یک سال دیگر قرارداد دارم و باشگاه ایرانی به‌دنبال تمدید قرارداد با من است. من اکنون پیشنهادهای جدیدی نیز به دستم رسیده است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید