• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 25 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55987
+
-

با مردم

با مردم






چشم‌مان به انصاف صاحبخانه‌هاست

مستأجران واقعا به ستوه آمده‌اند و دستشان هم به جایی نمی‌رسد. اکنون فقط نگاهمان به انصاف صاحبخانه‌هاست. خودمان هوای همدیگر را داشته باشیم.
محمدزاده از مشهد

شارژ کارت بلیت بازنشستگان افزایش یابد
چندین بار پیام داده و به گوش مسئولان رسانده‌ایم که شارژ 150هزارتومانی کارت بلیت اگر قبلا برای یک‌سال کافی بود اکنون برای 3‌ماه هم کافی نیست و اسمش هم کارت بلیت سالانه بازنشستگان است. لطفا مسئولان پیگیری کنند.
ایثارگر از تهران

چرا پول‌ها را جیب به جیب می‌کنید؟
در خبرها خواندم که دولت شرکت‌های متخلف لبنیاتی را 66میلیارد جریمه کرده که البته ریال یا تومان آن را متوجه نشدم اما واقعا یعنی چه؟ صبر می‌کنید شرکت‌های دولتی به مردم گران بفروشند و بعد خود دولت آنها را جریمه کند و این وسط مردم تاوان بدهند. به جای جریمه آن شرکت‌ها پول گرانفروشی‌ها را به مردم برگردانید!
سلطانی از شیراز

کودکان کار و متکدیان را جمع کنید
کودکان کار و متکدیان چهره بسیار زشتی به شهر داده‌اند و در چهارراه‌ها و معابر تعداد آنها به طرز چشمگیری افزایش یافته است. حتی در اتوبوس‌های بی‌آرتی و مترو هم پرشمارتر شده‌اند و آرامش و امنیت را مختل کرده‌اند؛ در حالی‌ که می‌دانیم اغلب اینها نیازمند واقعی نیستند و تیمی کار می‌کنند. مسئولان فکری جدی بکنند.
آریانپور از تهران

45میلیون یک جهیزیه معمولی هم نمی‌شود
برادر، پدر و خودم وام گرفته و روی هم گذاشته‌ایم تا بتوانیم جهیزیه من را جور کنیم! اما با 45میلیونی که وام گرفته‌ایم جز چند قلم درشت آن هم از نوع بسیار معمولی چیزی نتوانسته‌ایم بخریم. درحالی‌که عید فطر عروسی داریم!
مرضیه از زنجان

سدمعبر دستفروشان واقعا معضل شده است
در حاشیه همه خیابان‌ها سبزی‌فروش، واکسی، گردوفروش و... مستقر شده و رفت‌وآمد مردم مختل شده است. از چند نفرشان هم پرسیده‌ام و می‌گویند که بابت نشستن در آن مکان پول داده‌اند. واقعا این در ‌شأن کلانشهرها نیست.
گیتی‌فرد از ستارخان

پس از جمع‌آوری سگ‌ها به مردم گزارش دهند
ما انسان‌ها محل زندگی سگ‌ها را خراب کردیم و آنها را فرستادیم به گوشه و کنار شهر! حالا هم بگیر و ببند می‌کنیم این حیوانات را. دیروز در سرخه‌حصار تعداد زیادی سگ جمع‌آوری کردند. مسئولان به مردم گزارش دهند که این سگ‌ها را کجا می‌برند و با آنها چه می‌کنند؟
خاوری از تهران

مشکل اعطای تابعیت، مختص فرزندان افغانی نیست
با خبرهای خوبی که این روزها از اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان مادران ایرانی که دارای همسر خارجی هستند، رسیده در ابتدا همسایگان افغانستانی به ذهن می‌آیند؛ درحالی‌که شمار زیادی از مردم در شهرهای مرزنشین به‌خصوص در غرب کشور از مادران ایرانی و پدران عراقی، ترکیه‌ای یا آذربایجانی و... هستند.
زندی‌پور از کرمانشاه

مسئولان در مورد آلودگی هوا شفاف‌سازی‌ کنند
در تابلوهای مختلف شهر تهران می‌بینم که از عملکرد مثبت در کنترل آلودگی هوا گفته می‌شود. لطفا مسئولان اطلاع‌رسانی کنند که این کاهش آلودگی هوا از چه طریق بوده و اقدامات انجام شده را شفاف‌سازی‌ کنند.
هدایت از تهران

فقط رونق تولید حریف تحریم‌ها می‌شود
شعار امسال یعنی رونق تولید در وضعیتی نامگذاری شده است که در سال‌های گذشته برخی کالاها مشمول ممنوعیت واردات شدند، امیدواریم با همت مضاعف تولیدکنندگان و حمایت‌های مسئولان به‌ویژه در وزارت صنعت و معدن، قاچاق کالا برای همیشه ریشه‌کن، تولید جایگزین کالاهای ممنوعه و تحریم‌های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بی‌اثر شود.
خوشکار از اردبیل

قیمت مسکن، افسار پاره کرده است
من فقط می‌توانم بگویم که ما آواره شده‌ایم. بیش از یک‌ماه است دنبال مسکن مناسب می‌گردیم ولی حتی در جنوب شهر تهران هم نمی‌توانیم متناسب با پولی که داریم خانه پیدا کنیم. مسئولان به داد برسند.
نظری از نواب تهران

مجبور شدم از طرح محسنین خارج شوم!
به‌عنوان کسی که سال‌ها در طرح اکرام، سرپرست چندین کودک بوده‌ام مجبور شدم همه را لغو کنم چرا که واقعا از پس تامین آنها برنمی‌آمدم. اگر وضع گرانی به اینجا نمی‌رسید قادر بودم چند کودک دیگر را هم به سرپرستی بگیرم!
یک هموطن از یزد

این خبر را به اشتراک بگذارید