• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55850
+
-

مرگ آرام بهنام

موسیقی
مرگ آرام بهنام

بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ پس از سال‌ها تحمل بیماری روز گذشته درگذشت. به گزارش همشهری، خبر مرگ این خواننده را رضا فوادیان - مدیر برنامه‌های بهنام صفوی - در اینستاگرام خود اعلام کرد. او صبح دیروز در اینستاگرامش نوشت: این خواننده پاپ دقایقی قبل برای همیشه آرام گرفته است.
ظاهرا بناست پیکر بهنام صفوی در شاهین‌شهر اصفهان به خاک سپرده ‌شود. بهنام صفوی در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده بود. او موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به‌صورت خودآموز آغاز کرد و سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. بهنام صفوی در سال ۱۳۸۵ قطعه «تمنا» را منتشر کرد که مورد استقبال قرار گرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش «عشق من باش» در سال ۱۳۸۸ شد. صفوی با این آلبوم و همان قطعه عشق من باش به شهرت فراوانی دست یافت و بعد از آن آلبوم‌های «آرامش»، «فوق‌العاده» و «معجزه» را به بازار عرضه کرد. او البته چندین آلبوم دیگر هم دارد که به‌صورت غیررسمی منتشر شده است.
صفوی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیر‌ماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام «معجزه» را منتشر و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار کرد. همچنین چندین تک آهنگ هم بعد از عمل خود منتشر کرد ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این دفعه برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط مجید سمیعی در هانوفر آلمان جراحی شد. صفوی پس از بهبود شرایط جسمی به ایران بازگشت اما در دی‌ماه ۹۷ بار دیگر با بروز علائم بیماری در بیمارستان بستری شد و صبح روز گذشته در اصفهان از دنیا رفت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید