• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 23 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55718
+
-

خبرها/ورزشی

   با شکست محمد رهبری ناکامی شمشیربازان در مسابقات جهانی اسپانیا کامل شد. پیش از این هم مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد فتوحی با شکست برابر حریفان‌شان از مسابقات کنار رفته بودند. نکته جالب اینجاست که فضل‌الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی گفته است: «درصورتی که این رشته در المپیک 2020صاحب مدال شود، استعفا می‌دهم.» این سخنان در حالی است که شمشیربازی روی روند ناکامی قرار دارد.

    درحالی‌که سال گذشته حسین رسولی توانست در مسابقات پرتاب دیسک دوومیدانی جوانان آسیا پس از سال‌ها رکورد احسان حدادی را بشکند و به مدال طلا دست پیدا کند به‌دلیل عدم‌حمایت فدراسیون تصمیم به خداحافظی گرفت. قرارداد مربی او هم تا مسابقات قهرمانی آسیا اعتبار داشت و او تقریبا این روزها را بی‌مربی بوده است.

اردوهای آماده‎سازی تیم ملی هندبال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان و همچنین رقابت‌های گزینشی المپیک حداکثر تا 2هفته دیگر و در غیاب بازیکنان لژیونر آغاز می‎شود.

   الهام حسینی، بهترین بانوی وزنه‌بردار ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا می‌گوید: «در رقابت‌های قهرمانی آسیا نخستین اعزام بین‌المللی را در رده سنی بزرگسالان تجربه کردیم و خدا را شکر دستاوردهای خوبی برای ما داشت. به کسب سهمیه المپیک امیدوار شده‌ام.»
   تیم ریکرو بانوان ایران در دیدار رده‌بندی مسابقات کاپ جهانی شانگهای با شکست مقابل چین‌تایپه در رده چهارم این مسابقات قرار گرفت. بانوان ایران با ترکیب نیلوفر علیپور، زهرا نعمتی و شیوا شجاع‌مهر در این مسابقات شرکت کرده بودند. جدا از اینکه کمانداران خانم به مدال نرسیدند اما این برای نخستین بار بود که تیم ریکرو بانوان ایران توانسته بود در جمع 4تیم برتر مسابقات قرار بگیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید