• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 55001
+
-

پایان رویاهای نایب قهرمان


پرسپولیس در روزی که به نظر می‌رسید به امید یک تساوی به میدان رفته، با گل دقیقه 86 ایگور سرگیف به پاختاکور ازبکستان باخت و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

همه تصور می‌کردند در این بازی بیرون از خانه، نگرانی بزرگ پر کردن جای خالی شجاع خلیل‌زاده باشد که در بازی با الاهلی عربستان دو کارته شده بود. شوک اصلی را اما برانکو ایوانکوویچ به هواداران پرسپولیس وارد کرد زمانی که تصمیم گرفت مهدی ترابی و بشار رسن را روی نیمکت بنشاند و با بیرانوند، حسینی، شیری، ربیع‌خواه، نادری، کامیابی‌نیا، نوراللهی، رفیعی، عالیشاه، نعمتی و علیپور به میدان برود. بازی را پرسپولیس بد شروع کرد اما در ادامه نیمه اول بهتر شد و یکی دو فرصت گل هم داشت که از دست داد.

در نیمه دوم بودیمیر به جای عالیشاه(63)، ترابی به جای رفیعی(70) آمد. ترابی یک بار با توپ در منطقه جریمه پاختاکور به زمین افتاد اما داور پنالتی نگرفت. دقیقه 86 در حالی که به نظر می‌رسید بازی مساوی تمام می‌شود، پرسپولیس گل خورد، گلی که معنایش پایان رویای صعود در لیگ قهرمانان بود. دقیقه 89 شایان مصلح به جای سیامک نعمتی آمد که شاید بتواند با سر گل بزند، اما کار از کار گذشته بود. با این تساوی، پرسپولیس که فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته بود، یک هفته پیش از پایان مرحله گروهی، حذف شد. شاگردان برانکو در هفته آخر لیگ‌قهرمانان آسیا در یک بازی تشریفاتی میزبان السد قطر خواهند بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید