• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 54991
+
-

نبرد بدون «سلاح»

لیورپول در غیاب محمد صلاح و فیرمینو می‌خواهد شکست سنگین مسابقه رفت مقابل بارسلونا را جبران کند

تیتر یک
نبرد بدون «سلاح»

لیورپول هنوز نمرده است. شاگردان یورگن کلوپ از ساعت23:30 امشب به قول خود کلوپ 95دقیقه برای اثبات این ادعا فرصت دارند. لیورپول هنوز نمرده است، اگرچه در مقابل تیمی که مسی را در خط حمله دارد، مردن محتمل‌ترین اتفاقی است که انتظار هر تیمی را می‌کشد. 
بعد از معجزه مسی در نوکمپ و شکست 3 بر صفر لیورپول در بازی رفت حالا کمتر کسی می‌تواند به بازگشت قرمزها و دومین صعود متوالی آنها به فینال چمپیونزلیگ رأی بدهد. به‌خصوص که از بخت بد آنها، روبرتو فیرمینو و محمد صلاح نیز به‌دلیل مصدومیت قادر به حضور برابر بارسا نخواهند بود و این کار آنها را سخت‌تر از همیشه خواهد کرد. امشب سادیو مانه، تنها بازیکن سرشناس و بزرگ لیورپول در خط حمله است و باید دید در نهایت تلاش قرمزها برای خلق معجزه به کجا خواهد رسید. گرام سونس، بازیکن و مربی سابق لیورپول دیروز در ستونش در تایمز نوشت: «مسی یک نابغه است ولی یک گل زودهنگام در آنفیلد، باعث ترس بارسا خواهد شد. قطعا شرط بستن روی صعود بارسا عاقلانه‌تر است ولی لیورپول هم هنوز نمرده و شانس‌هایی خواهد داشت...» گلزنی در دقایق ابتدایی بازی، کلیدی است که می‌تواند درهای فینال را برای میزبان باز کند؛ در غیراین صورت هر چه بازی جلوتر برود میهمان امیدوارتر و میزبان عصبی‌تر خواهند شد. نکته امیدوارکننده برای لیورپولی‌ها سابقه بارسا در 3سال اخیر است که خالی از شکست‌های پرگل نیست. آبی‌اناری‌ها فصل گذشته در نیمه‌نهایی 3 بر صفر مغلوب رم شدند. یک فصل قبل‌تر آنها در مرحله گروهی 4 بر صفر به منچسترسیتی باختند، در یک‌هشتم نهایی با همین نتیجه به پاری‌سن‌ژرمن باختند تا زمینه آن کام‌بک تاریخی در بازی برگشت فراهم شود. درست بعد از آن بازی هم یوونتوس با 3گل مسی و یارانش را از لیگ قهرمانان بیرون کرد. حالا که آبی‌اناری‌ها در هر فصل لااقل یک شکست پرگل متحمل می‌شوند، کلوپ می‌تواند امیدوار باشد که شکست امسال سهم آنها باشد.
 سرمربی آلمانی دیروز گفت: «برای 95دقیقه یا حتی بیشتر، آمادگی کامل داریم و قدم‌به‌قدم پیش خواهیم رفت. باید در دفاع منسجم باشیم و در خط حمله نیز بالاتر از حد انتظارات ظاهر شویم... قطعا کار دشواری برای مهار مسی خواهیم داشت ولی همه سعی‌مان را می‌کنیم. این بازی یک جشن بزرگ فوتبال است.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید