• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 7 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53720
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   نرخ جدید کرایه تاکسی ابلاغ شود
لطفا شورای شهر سریع‌تر نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها را ابلاغ کند، چرا‌که با گذشت 35روز از سال جدید، راننده‌ها هر قیمتی که دلشان می‌خواهد، می‌گیرند و براساس مصوبه پارسال هم عمل نمی‌کنند.

ابراهیمی از تهران

   روستاهای اطراف اردبیل آنتن‌دهی موبایل ضعیفی دارند
خیلی از روستاهای اطراف سرعین در استان اردبیل وضعیت مناسبی از نظر آنتن‌دهی اپراتورهای موبایل ندارند. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
بهنودی از اردبیل

@  بدترین استقبال از توریست‌ها با بوی تعفن!
بوی تعفن فرودگاه امام موضوعی بسیار جدی است که مسئولان چندان به آن توجهی ندارند؛ درحالی‌که باعث آبروی کشور است و هر توریست خارجی که به مقصد تهران می‌آید، به هر حال این بو را استشمام خواهد کرد که اصلا استقبال مناسبی نیست.
حفیظی از تهران

   رواج برندهای تقلبی واقعاً غیرقابل تحمل است
رواج برندهای تقلبی روی انواع محصولات واقعا غیرقابل تحمل شده و باعث زیان و ضرر همه‌جانبه شده است. از مسئولان بخش نظارتی کشور توقع می‌رود جلوی توسعه بیشتر این تقلب‌ها را بگیرند.
خلیلیان از اردکان یزد

   تقاطع ایستگاه متروی دردشت پل عابر نیاز دارد
در بزرگراه رسالت در تقاطع ایستگاه متروی دردشت به‌رغم عبور و مرور روزانه ده‌ها نفر تاکنون پل مکانیزه نصب نشده است. مسئولان می‌گویند نصب پل مکانیزه عابرپیاده منوط به عبور 100نفر در محل مورد نظر در روز است. درحالی‌که تقاطع یاد‌شده، هم ‌محل عبور اتوبوس‌های بی‌آرتی است و هم 2مدرسه در دوطرف خیابان واقع شده. 4ایستگاه تاکسی به 4مقصد هم در این تقاطع مستقر است. آیا اینها برای نصب پل مکانیزه کافی نیست؟
شاه‌دبیری از تهران

@  قیمت اقامتگاه‌های بومگردی خیلی گران است
با همه تبلیغاتی که برای اقامتگاه‌های بومگردی می‌شود، قیمت اقامت در آنها گران است و به‌خصوص بعد از عید نوروز هنوز قیمت‌های خود را کاهش نداده‌اند و درحالی‌که جای خالی هم دارند، از قیمت خود پایین نمی‌آیند. واقعا چه کسی باید نظارت کند؟
ساسانی از اصفهان

@  تره‌بار منطقه4 فاکتور خرید نمی‌دهد
میدان میوه و تره‌بار شهرداری منطقه۴ واقع در اتوبان امام‌علی، جنب خیابان آزادگان در قسمت خواربار از ارائه فاکتور خرید خودداری می‌کند و در اعتراض می‌گوید ما دستگاه‌مان را روشن نمی‌کنیم! اکنون مدت‌هاست که ما نمی‌فهمیم هر کالایی به چه قیمتی به ما فروخته شده است.
ابراهیم از تهران

   اتوبوسرانی کرمانشاه، سند اتوبوس‌ها را بدهد
اتوبوسرانی کرمانشاه از انتقال سند اتوبوس‌ها خودداری می‌کند درحالی‌که طبق قانون بعد از اتمام 10سال تعهد باید سند اتوبوس‌ها را به مالکان بدهد. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
بهره‌برداران از کرمانشاه

   چرا پل عابر شهید شیرودی برچیده شد؟
روبه‌روی ورزشگاه شهیدشیرودی پل عابرپیاده‌ای بود که یک‌شبه برچیده شده است؛ درحالی‌که ماشین‌ها با سرعت بسیار از بالا و اتوبوس و موتورسیکلت از پایین درحرکتند و بچه‌ها و والدین بسیاری طی روز به داخل مجموعه شیرودی رفت‌وآمد دارند که جان آنها در معرض خطر است.
بیگلرخانی از تهران

   وضعیت تغذیه سیل‌زدگان فراموش نشود
با فروکش‌کردن تب سیل، کمک‌رسانی به سیل‌زدگان هم کم‌کم عادی می‌شود و چه‌بسا شور و حال کمک‌رسانی مانند روزهای اول نباشد، این در حالی است که پس از رفع اولیه بحران، تازه سیل‌زدگان مانده‌اند و هزاران مشکل. از مسئولان تقاضا داریم سبدهای ویژه حمایتی برای این هموطنان را فراموش نکنند.
محمدرضا شالچی از لاهیجان

@  موانع رشد و عامل خشکی درختان را برداریم
درختان بسیاری در سطح شهر جای آبخور درستی ندارند و موانعی چون آسفالت و سنگ در پایشان است که مانع سیراب‌شدن آنها و خشکی یا رشد ناکافی آنها شده است. اکنون که بارندگی فراوان بوده، مسئولان، درختان شهر به‌خصوص در کوچه‌ها را بررسی کنند و به مشکلات آنها برسند تا این نعمات پر‌منفعت خداوند به‌نفع همه کشور حفظ شوند.
سبزه‌پرور از خیابان شریعتی

   پلیس در ساعات پایانی شب بر بزرگراه‌ها نظارت کند
روز جمعه 30فروردین ساعت 11 و 30دقیقه از قم به سمت تهران در حرکت بودم. متأسفانه در آن ساعت هیچ پلیسی در اتوبان حضور نداشت یا لااقل من ندیدم. درحالی‌که برخی از خودروها آنچنان با سرعت زیاد و رعب‌آور به‌خصوص از آخرین لاین سمت چپ عبور می‌کردند که من بعد از سال‌ها رانندگی از آن سرعت‌ها وحشت کرده بودم. از پلیس زحمتکش تقاضا داریم بر این موارد نظارت کند.
سلیمانی از قم

   حقوق کارگری، کفاف زندگی را نمی‌دهد
با وضعیت گرانی در سال جدید، افزایش حقوق کارگری به فرض پرداخت کارفرماها در بخش خصوصی باز هم کفاف زندگی کارگران را نمی‌کند و آنها شرمنده زن و بچه‌هایشان هستند. صدای ما را به مسئولان برسانید.
حسینی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید