• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 7 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53718
+
-

10برش از بودجه98

شهردار تهران دستورالعمل اجرایی بودجه۹۸ شهرداری تهران را ابلاغ کرد تا چراغ راه اقداماتی که امسال باید اجرا شود، روشن ‌شود

10برش از بودجه98


حامد فوقانی/ خبر‌نگار
«رونق فعالیت‌های عمرانی، افزایش درآمدهای پایدار، تلاش در راستای بازآفرینی شهری و بهبود نما و منظره و کاهش هزینه‌های زائد»؛ اینها مهم‌ترین بخش‌های بودجه شهر تهران برای امسال است؛ بودجه‌ای که شهردار پایتخت پنجشنبه دستورالعمل اجرای‌اش را ابلاغ کرد تا رسما و به‌طور روشن و واضح مشخص شود در سال98 چه اقداماتی در تهران باید انجام شود.

آنچه از ابلاغیه پیروز حناچی برمی‌آید این است که تا آخر سال باید منتظر اتفاقات قابل توجهی در پایتخت کشور باشیم. از یکسو بسیاری از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام به اتمام خواهند رسید و از سوی دیگر عملیات‌های جالبی در راستای نشاط شهروندی به اجرا در می‌آیند؛ نمونه‌اش پل سبز زندگی در گیشا و موزه شدن کارخانه سیمان شهری است. احداث مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری، مناسب‌سازی معابر و کمک به افراد دارای معلولیت برای بهره‌مندی از امکانات شهری، تغییرات اساسی در چهره شهر با رنگ‌آمیزی، زنده ساختن هویت تاریخی شهر و تعریف پروژه‌هایی برای افزایش تاب‌آوری از دیگر برنامه‌هایی است که طبق دستورالعمل‌ها و بودجه98 شهرداری تهران باید انجام شود. به هر حال ریل‌گذاری صورت ‌گرفته نشان از این دارد که پایتخت‌نشینان حال و هوای تازه‌ای را نسبت به 2سال گذشته تجربه خواهند کرد. در یک‌کلام سورپرایزهایی خواهیم داشت.








 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :