• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 7 بهمن 1396
کد مطلب : 5329
+
-

سرقت طلاهای همسربرای گمراه کردن پلیس

مرد میانسال که بر سر خرید سبزی خوردن با همسرش درگیر شده و او را به قتل رسانده بود، با صحنه‌سازی‌ قصد داشت خودش را بی‌گناه نشان بدهد اما لکه‌های خون روی لباس‌هایش دست او را رو کرد.

به گزارش همشهری، ساعت8:21 پنجشنبه به قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل تهران خبر رسید که زن 63ساله‌ای در منطقه ابوذر با ضربات چاقو به قتل رسیده است. با حضور تیم تحقیق در محل حادثه که آپارتمانی مسکونی بود، همسر مقتول گفت: برای خرید از خانه خارج شده بودم که وقتی برگشتم با دیدن 2مرد نقابدار که با عجله از ساختمان خارج شدند و فرار کردند، نگران شدم. به سرعت خودم را به داخل خانه رساندم و متوجه شدم  مردان نقابدار همسرم را به قتل رسانده‌اند.

آنها طلاهای همسرم که 30میلیون تومان ارزش داشت را به سرقت برده بودند. همسر مقتول درحالی چنین اظهاراتی را مطرح می‌کرد که تیم جنایی به وی مشکوک شده بود. به همین‌خاطر، مأموران به بررسی محل جنایت پرداختند تا اینکه داخل ماشین لباسشویی، لباس‌های خون‌آلود همسر مقتول را پیدا کردند که زیر لباس‌های دیگر جاسازی شده بود. متهم این بار مدعی شد که شب قبل گوشت خرد کرده اما لکه‌های خون تازه بود و مأموران در ادامه بررسی‌ها آثار درگیری و خراشیدگی بر بدن این مرد مشاهده کردند.  به این ترتیب، متهم به قتل همسرش اقرار کرد و گفت: روز حادثه همسرم از من خواست که به مغازه بروم و سبزی خوردن بخرم، من رفتم اما سبزی تمام‌شده بود. وقتی برگشتم بر سر این موضوع که چرا سبزی نخریده‌ام، با هم درگیر شدیم و من به حدی عصبانی شدم که با چاقو چند ضربه به او زدم. پس از آن با سرقت طلاهای همسرم و داستان‌سرایی به صحنه‌سازی‌ پرداختم تا خودم را بی‌گناه نشان بدهم. این متهم با قرار قانونی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات از وی ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید