• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 2 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53199
+
-

کریمی : گروه سخت و پیچیده‌ای داریم

دوست دارم بارس0لونا قهرمان اروپا شود

کریمی : گروه سخت و پیچیده‌ای داریم

امیرحسین اعظمی

استقلال روز سه‌شنبه در یک بازی حساس و تعیین‌کننده برابر الهلال عربستان قرار خواهد گرفت. علی کریمی هافبک آبی‌پوشان معتقد است که تیمش برای صعود از این گروه باید مقابل الهلال نتیجه بگیرد. کریمی درخصوص آخرین وضعیت استقلال، شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر، عملکرد خودش در این فصل و... به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد.
 شرایط استقلال در آستانه بازی با الهلال چطور است؟
تیم ما شرایط خوبی دارد. بعد از شکست دادن ماشین‌سازی در لیگ برتر به امارات آمده‌ایم تا آماده بازی با الهلال شویم. بازی سختی در پیش داریم و پیروزی در این بازی موقعیت تیم ما را در جدول بهتر خواهد کرد.

 به‌نظر شما استقلال از این گروه صعود خواهد کرد؟
ما واقعا گروه سخت و پیچیده‌ای داریم و نمی‌دانم لیگ قهرمانان آسیا در این فصل چگونه قرعه‌کشی شده است! بعد از گروه ما، گروه پرسپولیس هم سخت است، ولی 2 گروه دیگر بسیار آسان است و قدرت تیم‌ها با تیم‌هایی که همگروه ما هستند، قابل قیاس نیست. ما در سخت‌ترین گروه قرار داریم و تیم‌هایی که همگروه ما هستند، در کشورهایشان از بهترین‌ها به شمار می‌آیند. امیدوارم در نهایت از این گروه صعود کنیم و شکست دادن الهلال بسیار مهم است.

 در لیگ برتر رقابت سختی بین مدعیان وجود دارد. به‌نظر شما استقلال چقدر برای قهرمانی شانس دارد؟
ما که برای قهرمان شدن ناامید نیستیم ولی قهرمانی در لیگ سخت شده. 4بازی دیگر باقی مانده و الان 5 امتیاز کمتر از تیم صدرنشین داریم. طبیعتا شرایط پرسپولیس روی کاغذ راحت‌تر است. این امکان وجود دارد که پرسپولیس امتیاز از دست بدهد ولی مهم این است که ما خوب امتیاز بگیریم.

 استقلال در این فصل بابت نداشتن زمین تمرین ثابت خیلی اذیت شد و ظاهرا تمام بازیکنان هم از این موضوع گلایه دارند، درست است؟
طبیعتا پیشرفت فنی تیم و بازیکنان نیازمند اینص است که با چنین مشکلاتی روبه‌رو نشویم. زمین تمرین موضوع بسیار مهمی است ولی متأسفانه همانطور که گفتید در این فصل بابت نداشتن یک زمین تمرین خوب و باکیفیت اذیت شدیم. خودم چندبار در زمین‌های بی‌کیفیت از ناحیه مچ و کشاله مصدوم شدم. تیم بزرگی مثل استقلال نباید مشکل زمین تمرین داشته باشد.

 از عملکرد خودت در این فصل راضی هستی؟
قبل از شروع فصل و همچنین در نیم‌فصل به‌دلیل مصدومیت نتوانستم بدنسازی کنم و مصدومیت‌های سختی داشتم ولی از عملکردم راضی هستم. البته می‌توانستم بهتر از این هم باشم ولی باز هم خدا را شکر می‌کنم.

 اضافه شدن ایسما، پاتوسی و منشا چقدر به استقلال کمک کرد؟
آنها بازیکنان باکیفیتی هستند و اضافه شدن این 3بازیکن قدرت تهاجمی استقلال را بیشتر کرد.

 درخصوص بازگشت فرشید باقری چه صحبتی داری؟
فرشید بازیکن بسیار خوبی است که قطعا می‌تواند به استقلال کمک کند.

 لیگ قهرمانان اروپا را دنبال می‌کنی؟
بله، من طرفدار بارسا هستم و امیدوارم این تیم قهرمان شود. البته لیورپول مانع سختی برای بارسلوناست.

این خبر را به اشتراک بگذارید