• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 2 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53107
+
-

با مردم

با مردم
با مردم







@  حقوق کارکنان قدیمی مالیات تبریز نادیده گرفته شد
سفارشات و پارتی‌بازی در ارتقای سازمانی کارکنان امور مالیاتی، باعث شد حق کارمندان قدیمی نادیده گرفته شود. از مسئولین خواهشمندیم ضمن کنترل تبعیضات ناروا به این موضوع خاص رسیدگی کنند.

حسین مرادیان حسابرس ارشد مالیاتی تبریز

   قوانین موجر و مستأجر تغییر کند
دولت، قوانین و آیین‌نامه‌های موجر و مستأجر را تغییر دهد تا هم رفتار مالکان کنترل شود، هم مستأجران نتوانند مالکان را اذیت کنند. اکنون شرایطی به‌وجود آمده که واقعا مستأجران را مستاصل کرده و مالکان هم به این صورت که «مال خودم است و هر جور دلم می‌خواهد اجاره می‌دهم»، عمل می‌کنند.
جوان از تهران

  آرایشگران هیچ‌گونه آینده شغلی ندارند
با گذشت 14سال از حضورم در شغل آرایشگری نه بیمه‌ای دارم، نه مزایایی می‌گیرم و نه آینده‌ای برای خودم متصورم. اگر هم اعتراض کنیم بیکار می‌شویم.
میرزاپور از اردبیل

   برای بازسازی پس از سیل از الگوهای مناسب استفاده شود
پس از جنگ جهانی دوم برخی کشورها در اثر جنگ کلیه تاسیسات زیربنایی خود را از دست دادند، ولی با برنامه‌ریزی دقیق دولت‌هایشان و خود مردم در مدت 15 تا 20سال مجدد ساخته شد. از الگوی این کشورها و متخصصان آنها برای بازسازی خسارت‌های سیل و زلزله کمک بگیرند.
وفامنش از تهران

   مقصران خسارت‌های بیشتر سیل شناسایی شوند
قبول که سیل به‌خودیِ خود مخرب است ولی اگر مسئولان به اعلان‌های متعدد هواشناسی توجه می‌کردند، ‌این همه فاجعه رقم نمی‌خورد. به‌نظر می‌رسد هواشناسی به وظایفش عمل کرد ولی مسئولان عمق بحران احتمالی را حدس نزدند و شد آنچه نباید می‌شد. واقعا قوه قضاییه نسبت به شناسایی مقصران اهتمام کند.
دلسوخته وطن

   دینار اسلامی ضرب کنند
مقامات پولی و مالی دینار اسلامی که در ممالک اسلامی رایج شده ضرب و پول‌های بدون پشتوانه را حذف کنند. با این‌کار شکاف طبقاتی که هر روز عمیق‌تر می‌شود، کاهش خواهد یافت و مانند پول واحد اروپا، پول اسلامی رایج حرف‌ها برای گفتن خواهد داشت.
مجلل از مشهد

  برخی فیلم‌ها واقعا مناسب خانواده نیستند
هرچند موافق برخورد با فیلم‌های روی پرده نیستم و اصولا با ممیزی مشکل دارم اما برخی فیلم‌ها واقعا مناسب خانواده نیستند. حداقل می‌توانند از قبل به مردم اعلام کنند تا شرمنده فرزندان خود نشوند.
خلقی از تهران

   چه‌کسی پیگیر تخلف بیمه تکمیلی بازنشستگان است؟
شرکت آتیه‌سازان‌حافظ برای بررسی وضعیت هزینه‌های پرداختی بازنشستگان قبلا مدت یک ماه برای باز پرداخت لحاظ می‌کرد ولی اخیرا 3‌ماه شده است! مگر بازنشستگان در این شرایط بد اقتصادی چقدر توان مالی دارند؟
احمدی از زنجان

   تصمیمات حوزه نظام وظیفه مکرر عوض می‌شود
برخی مسئولان، تصمیمات در امور سربازان را مدام عوض می‌کنند و هر روز ابلاغی جدید می‌رسد. قرار بود بچه‌هایی که دوره تکمیلی سپاه را گذرانده‌اند به‌مدت ۱۵روز در پادگان شهرهای دیگر سپری کنند، اما یک دفعه این مدت را ۶۰ روز کردند و سربازان را به جاهایی می فرستند که اسم آنجا هم تاکنون به گوش کسی نخورده است. لطفا مسئولان، شرایط خانواده‌ها را دریابند.
سرباز وظیفه

  برخورد کسانی که سیل‌زده نیستند، مهم‌تر است
نباید شک کرد که وقوع سیل یک امتحان بزرگ محسوب می‌شود، اما موضوع بسیار مهم‌تر نوع برخورد و رفتار کسانی است که به این بلا مبتلا نشدند و باید دید رفتار این قشر با سیل‌زدگان چگونه است که به‌طور قطع و یقین این نیز امتحانی بزرگ محسوب می‌شود.
ذهبی از بوشهر

@  یارانه بازنشسته بهزیستی قطع شده است
بنده بازنشسته سازمان بهزیستی هستم و همه می‌دانند که سقف حقوق بازنشستگان این سازمان چقدر پایین است اما از 2سال قبل یارانه من و برخی همکارانم قطع شده است.
یوسفی از شهرری

 
   چراغ‌هایی که در طول روز روشن هستند
در شهر ری خیابان فدائیان اسلام روبه‌روی بیمارستان فیروزآبادی، چراغ‌های برق از 4روز قبل پیوسته روشن هستند. به 121هم اعلام کرده‌ایم اما گاه و بیگاه این موضوع تکرار می‌شود.
آقاسی از تهران

   معبر باریک برای عبور اتوبوس‌های تجریش
مسئولان در تعیین مسیر حرکت اتوبوس‌های خط تجریش - شهرک ‌قائم دست به ریسک بزرگ و پرخطری زده‌اند، زیرا عبور اتوبوس‌ها از معبر باریک و شیب بسیار تند جنب بیمارستان مسیح دانشوری جان مسافران را در معرض خطر و تهدید قرار داده است.
سوهانی از تجریش

@  برخی هنوز حرف انتخابات نشده، تبلیغات می‌کنند!
با نزدیک شدن به انتخابات وعده‌های مسئولان هر روز شکلی تازه پیدا می‌کند؛ مثلا یکی وعده می‌دهد که دولت سهام عدالت را می‌خرد و دیگری وعده می‌دهد که در استان ما سد می‌سازد، آخر آب کجاست که شما سد بسازید؟
زهکی از ایرانشهر

این خبر را به اشتراک بگذارید