• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 2 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53096
+
-

اموال «رامک خودرو» توقیف شد


رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، در جلسه‌ای با مشتریان معترض رامک خودرو اعلام کرد: اطلاعات تمام مشتریان این شرکت در اختیار دادگاه قرار داده شده؛ ضمن اینکه تمام اموال این شرکت خودرویی توقیف‌شده و مشتریان نباید نگران باشند و تا نتیجه رأی دادگاه مشتریان منتظر بمانند؛ لذا نیاز به شکایت نیست.

به‌گزارش ایسنا، روز شنبه ۴۰ نفر از مشتریان رامک خودرو، مقابل سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان تجمع کرده و خواستار حق خود شدند. پس از تجمع در مقابل در ورودی و طبقه همکف سازمان، تعدادی از مشتریان شاکی به سالن جلسات سازمان هدایت شدند تا عباس تابش-رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان- جوابگوی آنها باشد. این جلسه یک ساعت طول کشید. تابش در جواب به سؤالات شاکیان گفت: نامه‌ای به گمرک و وزیر صنعت نوشته شده تا تکلیف ترخیص خودروها مشخص شود. علاوه بر این، فهرست همه ثبت‌نام‌کنندگان شامل کسانی که شکایت کرده یا نکرده‌اند، در اختیار دادگاه قرار گرفته و هر تصمیمی گرفته شود، به‌ترتیب تاریخ ثبت‌نام اجرا می‌شود.

سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه تمام دارایی‌ها و اموال رامک خودرو توسط قوه قضاییه توقیف شده و هرگونه تحویل چه ماشین و چه پول باید توسط دادگاه انجام پذیرد، تأکید کرد: سازمان حمایت موظف است به محض اعلام دادگاه مابه‌التفاوت ارز دولتی و سنا را به قیمت روز به دادگاه اعلام کند و پرداخت مابه‌التفاوت از طرف رامک خودرو و یا ثبت‌نام‌کنندگان بستگی به قرارداد و نظر دادگاه خواهد بود؛ بنابراین دیگر هیچ نیازی به شکایت جدید و مراجعه به رامک خودرو نبوده و تنها باید منتظر رأی دادگاه باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید