• سه شنبه 21 آبان 1398
  • الثُّلاثَاء 14 ربیع الاول 1441
  • 2019 Nov 12
دو شنبه 2 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 53087
+
-

درشهر

درشهر
درشهر





      حمایت شورای شهر از برنامه‌های تاکسیرانی
عضو هیأت رئیسه شورای شهرتهران با اشاره به حمایت شورای شهر از برنامه‌های تاکسیرانی برای ارائه خدمات الکترونیک به مسافران گفت: «اجرای این برنامه‌ها برای تسهیل خدمات بهتر به شهروندان بسیار مؤثر است.» به گزارش شهرنوشت، زهرا نژادبهرام در ارتباط با وضعیت تاکسیرانی در پایتخت و پرداخت‌های الکترونیکی عنوان کرد: «خوشبختانه اقدامات مؤثری طی سال گذشته در این زمینه انجام شد و در حال آغاز کاری در این زمینه هستیم و از آنجایی که این اقدام پیش از این فعال نبوده بنابراین طبیعی است که برخی از اشکالات و نواقص وجود داشته باشد.» او با بیان اینکه باید تلاش کنیم که همه مشکلات و نواقص برطرف شوند که بخشی از آن نیاز به زمان دارد، ادامه داد: «پیشرفت در این حوزه قطعا در ارائه بهتر خدمات مؤثر است و شورای شهر نیز حمایت‌های لازم در این زمینه را انجام خواهد داد.»

      سرپرست برج میلاد استعفا داد
سرپرست برج میلاد استعفای خود را به معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تقدیم کرد. به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، «امیر آریازند» سرپرست برج میلاد از این سمت استعفا داد و این استعفا مورد موافقت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران قرار گرفت. آریازند چهارشنبه ۲۸ فروردین‌ماه استعفای خود را به معاونت امور اجتماعی و فرهنگی تقدیم کرد که مورد موافقت قرار گرفت.

      اتمام پروژه آسفالت تهران تا شهریور
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از قول شهرداری برای آسفالت معابر پایتخت تا شهریور‌ماه خبر داد. افشین حبیب‌زاده در مورد آخرین وضعیت آسفالت معابر تهران، با بیان اینکه ۱۱۰ کیلومترمربع معابر آسفالتی در تهران داریم، به ایسنا گفت: «عمر آسفالت‌ها نیز معمولاً ۱۰ تا ۲۰ سال است.» او با بیان اینکه سالانه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه‌ نگهداشت آسفالت‌های تهران است که با افزایش تورم این نرخ افزایش می‌یابد، ادامه داد: «شهرداری در تهران، ۳ کارخانه آسفالت فعال و چند معدن دارد که در یک شیفت کاری 3500تن آسفالت تولید می‌کند و حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد ارزان‌تر از بخش خصوصی به فروش می‌رساند و به‌صورت رایگان نیز در اختیار مناطق شهرداری تهران، قرار می‌دهد.» حبیب‌زاده با بیان اینکه با این شرایط سالانه یک میلیون تن آسفالت تولید می‌شود که تقریباً نیاز شهرداری را به نگهداشت آسفالت تأمین می‌کند، عنوان کرد: «مسئولان معاون فنی قول داده‌اند در قالب ۱۲۲ اکیپ فعال آسفالت معابر را بهبود بخشیده و لکه‌گیری‌ها انجام شود.» او در پاسخ به این سؤال که عمر آسفالت در تهران کمتر از ۱۰ سال است، یادآور شد: «آسفالت برای تهیه، نگهداشت و استفاده نیازمند شرایط خاص و ویژه‌ای است که اگر در هر مرحله یعنی تولید، نگهداشت و... با مشکلی مواجه شود روی کیفیت آن تأثیر‌گذار است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :