• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 31 فروردین 1398
کد مطلب : 52989
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

پیام‌های خود را با این شماره در میان بگذارید   ostanha@ hamshahri.org



پیاده‌روهای نامناسب 
سنگفرش برخی پیاده‌روهای سنندج نامناسب است. شهرداری سنندج چرا به این موضوع توجه نمی‌کند؟
یک شهروند از کردستان

  تاکسی‌ها دربستی کار می‌کنند
بسیاری از تاکسی‌های شهر به‌ویژه تاکسی‌های گردشی فقط دربست کار می‌کنند. مگر نباید بر فعالیت رانندگان همه تاکسی‌ها نظارت شود؟ مسافران گاهی باید مدتی طولانی منتظر تاکسی باشند در حالی که تاکسی‌های خالی در شهر رفت و آمد می‌کنند.
سعیدی از ساری 

  گردنه قلاجه روشنایی ندارد
با وجود این‌که از نصب پایه‌های لامپ‌های روشنایی در گردنه قلاجه 6 سال می‌گذرد، اما هنوز حد فاصل روستای چارمله تا تونل روشنایی ندارد. خاموشی این مسیر موجب بروز مشکلات بسیار در تردد و گاهی تصادف می‌شود. مسئولان رسیدگی کنند.
نیازی از ایلام 

  ترمیم آسفالت معابر سمنان
بسیاری از کوچه‌های سمنان به دلیل حفاری‌های متعدد پر از چاله است. حالا که فصل بارندگی‌ها گذشته است شهرداری به ترمیم این معابر اقدام کند تا سال بعد دوباره در فصل پاییز و زمستان با مشکل مواجه نشویم. 
قاسمی از سمنان 

  تکریم ارباب‌رجوع
با این‌که در همه اداره‌های دولتی و غیردولتی متن حقوق ارباب رجوع روی دیوارها نصب شده است، اما در اغلب اداره‌ها کارمندان برخورد مناسبی با مردم ندارند. حتی گاهی برای یک کار ساده باید به خاطر کم‌کاری یک مسئول یا کارمند ساعت‌ها منتظر بمانیم. 
درویش از قزوین 

  ماهنشان ناشناخته مانده است
ماهنشان در استان زنجان جاذبه‎های زیادی دارد، اما با وجود این، با محرومیت زیادی روبه‌روست و به همین دلیل هم ناشناخته مانده. کاش مسئولان میراث فرهنگی یا استانداری زنجان در این باره تدبیری بیندیشند. 
یک شهروند از زنجان 

  ورودی‌های همدان مناسب نیست
ورودی‌های شهر همدان و همین‌طور تابلوهای راهنمایی و خوشامدگویی که در این محل‌ها نصب شده است مناسب نیست و جذابیت ندارد. این در حالی است که گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند. 
مقدم از همدان

این خبر را به اشتراک بگذارید