• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 29 فروردین 1398
کد مطلب : 52916
+
-

با مردم

  گرانی مواد غذایی مردم را بیمار می‌کند
 گرانی مواد خوراکی واقعا کمرشکن شده است و اگر به همین نحو ادامه پیدا کند، بیماری در جامعه بیشتر خواهد شد. چرا کسی فکری نمی‌کند.
خانقاهی از رشت

   دوربرگردان چهاردانگه بازگشایی شود
در چند روز گذشته دور‌برگردان چهاردانگه بسته شده که باعث ترافیک زیاد از روی پل آزادگان تا چهاردانگه شده است. لطفا مسئولان اقدام کارشناسی کنند و این دوربرگردان را باز کنند.
مهربان از تهران

@ قیمت سهام 9سال قبل همچنان 1000ریال؟
سال۸۹ تعداد ۱۰هزار سهام با قیمت ۱۰۰۰ریال و به ارزش 10میلیون ریال از بانک مهر اقتصاد خریداری کردم. درآن مقطع قیمت هر سکه بهار آزادی مبلغ ۲میلیون و 500 هزار ریال بود. اکنون با دستور ادغام بانک‌های مهر، قوامین،حکمت، انصار و کوثر در بانک سپه به خریداران سهام بانک‌های مذکور اعلام شده باید تا ۲۹ اردیبهشت سهام خود را بفروشند و قیمت هر سهم آنان به قیمت ۱۰۰۰ ریال تعیین شده است! آیا این واقعا عدالت است؟ اگر ارزش پول همان است که ما سهام خریدیم پس گرانی‌ها چه می‌گویند؟ مسئولان پاسخگو باشند.
خسروی از دورود لرستان

   اجازه دهند هر کسی به وسع خود به سیل‌زدگان کمک کند
برخی منابع اعلام می‌کنند که فلان رقم از حقوق پرسنل این سازمان یا نهاد به سیل‌زدگان اختصاص یافت و... . مسئولان اجازه دهند هر کسی به وسع خود به سیل‌زدگان کمک کند و به بهانه سیل از پرداخت حق مردم کوتاهی نکنند!
ابراهیم‌پور از تهران

   چرا نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران متوقف شده است
نوسازی ناوگان تاکسیرانی از 2سال قبل متوقف شده و حدود 30هزار تاکسی معطل اجرای این طرح هستند و مسئولان همچنان وعده می‌دهند.
رضوانی از تهران

  مجازات‌های متناسب با قوه‌قضاییه تعیین کنند
از رئیس جدید قوه‌قضاییه انتظار داریم در قانون مجازات‌ها بازنگری صورت دهد و مجازات‌های متناسب با تخلفات دزدان و اشرار تعیین کنند.
یغمایی از تهران 

  بازسازی خانه‌های سیل‌زدگان براساس الگوی مناسب باشد
سیلی که امسال در ایران آمده در کشوری مثل ایتالیا هر سال می‌آید و هر سال خانه‌های مردم را آب می‌گیرد و آنها بعد از فروکش کردن سیل دوباره به خانه بازمی گردند. لطفا مسئولان از الگوی خانه‌سازی‌ آنها برای بازسازی خانه‌های سیل‌زدگان استفاده کنند.
داریانی از اراک

   مسئولان دست دلالان را کوتاه کنند
اگر مسئولان دست دلالان و واسطه‌ها را کوتاه کنند بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد و به‌نظر می‌رسد این کار شدنی است و مسئولان باید بتوانند جزئی‌ترین امور مثل قیمت پیاز تا کلی‌ترین‌ها مثل صادرات نفت را درست مدیریت کنند وگرنه آنها مسئول ما نمی‌شدند!
رضایی از اندیشه


پاسخ مسئولان

شرکت بهره‌برداری قطارهای شهری تهران و حومه در پاسخ به پیام مردمی مندرج در تاریخ 27فروردین 97در صفحه 21با عنوان «پله برقی‌های ایستگاه متروی امام حسین ع خراب است»، به اطلاع می‌رساند: «ضمن تشکر از انعکاس این مطلب و تشکر از مسافر گرامی به اطلاع می‌رساند شرکت بهره‌برداری متروی تهران در این خصوص با اطمینان اعلام می‌کند که اتفاقا هر 8دستگاه پله‌برقی و نیز 2 آسانسور موجود در ایستگاه مورد‌نظر کاملا سالم بوده و در تمامی ساعات فعالیت مترو در خدمت سالمندان و توان‌یابان و دیگر مسافران محترم قرار دارد و درصورت بروز مشکلات احتمالی در اسرع وقت پیگیری و تعمیرات لازم انجام خواهد شد.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید