• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 29 فروردین 1398
کد مطلب : 52877
+
-

تابستان داغ رئال

تابستان داغ رئال

پس از تساوی دوشنبه‌شب مقابل لگانس، زین‌الدین زیدان- سرمربی فرانسوی رئال‌مادرید- گفت که این تیم فصل آینده بار دیگر به تیمی رقابتی تبدیل می‌شود. رئال‌مادرید در فصل جاری 3مقطع متفاوت داشت. آنها پس از رفتن کریستیانو رونالدو و نخریدن بازیکن جانشین، تیم‌شان را به‌دست یولن لوپتگی سپردند.

این سرمربی که با اتفاقاتی که در تیم ملی افتاد و در آستانه جام‌جهانی اخراج شد، چهره‌ای محبوب در مادرید محسوب نمی‌شد. او در میانه راه، از رئال جدا شد و سانتیاگو سولاری هدایت لوس‌بلانکوس را برعهده گرفت. پس از آنکه مسجل شد، رئال در فصل جاری جامی را نخواهد برد، فلورنتینو پرس دست به دامن زیدان شد و او را بار دیگر به سانتیاگوبرنابئو برگرداند.

طبیعی است که زیزو هیچ قولی برای این فصل نداده و از زمان حضور مجددش در رئال‌مادرید تنها به فکر فصل آینده بوده است. می‌توان به آسانی دریافت که او درحال حاضر، بیشتر از آنکه به‌دنبال تعیین استراتژی و تاکتیک بازی‌های پیش روی تیمش در باقیمانده فصل جاری رقابت‌های لالیگا باشد، به‌دنبال بستن یک تیم ایده‌آل برای فصل آینده است. مارکا در شماره دیروز خود نوشته است که آقای سرمربی، برای فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

او می‌خواهد تا پیش از پایان فصل جاری، بداند که بازیکنان خروجی‌اش چه کسانی هستند و در فصل آینده چه بازیکنانی قرار است به تیم اضافه شوند. زیزو طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده، می‌خواهد با تمام مردانش تا پیش از پایان فصل صحبت کند. تغییرات در رئال برای فصل آینده بسیار زیاد خواهد بود؛ شاید تا 20بازیکن از این تیم جدا شوند. مهم‌ترین چهره در لیست خروجی‌ها، می‌تواند گرت بیل، ستاره ولزی تیم باشد؛کسی که با رفتنش می‌تواند بودجه خوبی را وارد حساب باشگاه برای خریدهای بزرگ کند.

کیلور ناواس دیگر ستاره‌ای است که از وضعیت خودش در تیم راضی نیست. او شاید تیم را در پایان فصل ترک کند. شاید هم زیدان بتواند این سنگربان کاستاریکایی را متقاعد کند که به او نیاز دارد. سرمربی فرانسوی، این بار برای ایجاد تغییر و خرید و فروش بازیکن، اختیار تام از پرس گرفته است و می‌خواهد یکی از قدرتمند‌ترین رئال‌های تاریخ را بسازد؛ تیمی که بتواند مدعی اصلی قهرمانی در لالیگا باشد. ضمن اینکه در جام‌های دیگر مثل کوپادل‌ری و لیگ قهرمانان اروپا هم موفق عمل کند. زیدان در دوره قبلی، هرگز موفق به فتح جام حذفی اسپانیا نشد.

اینک فصل افتضاح و کابوس‌وار رئال‌مادرید رو به پایان است و آنها می‌توانند با کسب عنوان سومی در لالیگا، چشم به روزهای آینده داشته باشد. پرواضح است که زیزو، کادر فنی‌اش و سران باشگاه، پیش‌فصل بسیار پرکاری را دارند و باید هر چه سریع‌تر به‌دنبال خرید گزینه‌های خود باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید