• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 28 فروردین 1398
کد مطلب : 52699
+
-

پایان باقری در استقلال؟

پایان باقری در استقلال؟

محمد زارعی

فرشید باقری همچنان از تمرینات آبی‌ها دور است. درگیری‌های داربی و اعتراض‌های باقری به امکانات تیم، خشم مدیران را برانگیخته و ظاهرا قصد کوتاه آمدن ندارند. اما بعد از آنکه مهدی قائدی اردوی تیم را ترک کرد و با عذرخواهی دوباره به تیم برگشت خیلی‌ها امیدوار بودند باقری هم به‌زودی مشکلش حل شود و به تیم برگردد. حتی برخی از بزرگ‌تر‌های تیم شفر را قانع کردند تا باقری مجددا در تمرینات حاضر شود و براساس اخبار واصله شفر هم تلویحا قبول کرده است اما مدیریت باشگاه به‌شدت بااین موضوع مخالف است به‌خصوص اینکه باقری رسما عذرخواهی نکرده است. فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از جلسه دوشنبه شب هیأت مدیره به صراحت اعلام کرد که محرومیت باقری از حضور در تمرینات و بازی‌های این تیم دائم‌الاجراست. آن هم درحالی‌که همزمان فرشید باقری سکوت خود را شکسته و تأکید کرده بود وقتی شفر به‌عنوان سرمربی نظر دارد که به تمرینات برگردم هیأت مدیره چرا چنین تصمیمی را می‌گیرد. در همین ارتباط وقتی با احمد سعادتمند، رئیس هیأت مدیره استقلال تماس گرفتیم درباره اینکه چرا اینقدر درباره فرشید باقری سختگیری می‌شود، گفت: «شاید خیلی‌ها نمی‌دانند اما اینگونه رفتارها چندین مورد بوده است و این موارد باعث شد ما در مدیریت باشگاه چنین تصمیمی را بگیریم».
او درخصوص اینکه فتحی عنوان کرده عدم‌حضور فرشید باقری در تمرینات و مسابقات دائم‌الاجراست گفت: «به هرحال تمام مسابقات در اردیبهشت‌ماه تمام می‌شود. هم مسابقات لیگ و هم مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در اردیبهشت تمام می‌شود. دائم‌الاجرا تا همین اردیبهشت است». به هر صورت از مجموع صحبت‌های مدیران استقلال به‌نظر می‌آید که کار فرشید باقری در استقلال تمام‌شده و او در پایان فصل در این تیم نماند.
  باقری: اگر از نظر فنی خوب نیستم می‌روم
فرشید باقری در تازه‌ترین صحبت‌هایش این بار به اعضای هیأت مدیره باشگاه حمله کرده است. او در گفت‌وگو با ورزش 3معتقد است: «من از نظر شما حرف بدی زده‌ام؟ اینکه استقلال نتواند قبل از داربی تمرین تاکتیکی انجام بدهد از نظر شما اتفاق خوبی است؟».
فرشید باقری در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود اعضای هیأت مدیره استقلال می‌خواهند او را تا پایان فصل کنار بگذارند و حتی برای فصل بعد می‌خواهند در پست او جانشین انتخاب کنند تأکید کرد: «اگر من بازیکن بدی بوده‌ام و نتوانسته‌ام از نظر فنی خوب باشم خودم قبول می‌کنم و حرفی ندارم و برای استقلال بزرگ آرزوی موفقیت می‌کنم. ولی اگر این موضوع صحت داشته باشد، سؤال من این است که کجای دنیا اعضای هیأت مدیره تصمیم فنی می‌گیرند و بازیکن جذب می‌کنند؟».
  شفر: به باقری نیاز دارم
وینفرد شفر، روز گذشته در کنفرانس خبری قبل از بازی با ماشین‌سازی، درخصوص آخرین وضعیت فرشید باقری گفت: «من باقری را جریمه و تعلیق کردم، چون بعد از داربی بین دو نیمه و بعد از پایان بازی کار خوبی انجام نداد، اما اگر دقت کرده باشید، بعد از بازی با سپاهان هم گفتم که 2بازیکن بایرن‌مونیخ وسط زمین دعوا کردند. تأکید کردم دعوا، نه جروبحث، و مربی به آنها گفت شما را جریمه می‌کنم چون به بازیکنانم نیاز دارم. بعد از بازی هم شنیدم یکی از آن 2بازیکن گل زد و خیلی هم خوب کار کرد. این همان نکته‌ای بود که من به مدیرعامل باشگاه هم گفتم که به باقری نیاز دارم چون ما بازی‌های مهمی داریم و باید تا آخر فصل با همه تیم‌ها بجنگیم. »

این خبر را به اشتراک بگذارید