• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 5 بهمن 1396
کد مطلب : 5240
+
-

چهره های تلویزیونی هفته

 

مهران مدیری

این هفته به یکی از پر حاشیه‌ترین سوژه‌های تلویزیون و فضای مجازی تبدیل شد. با نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر، بحث راه‌اندازی دوباره برنامه هفت از شبکه سه هم مطرح شد. قرار بر این شد این برنامه در روزهای جشنواره فیلم فجر با اجرای فرد جدیدی روی آنتن برود. مهران مدیری به‌عنوان مجری جدید این برنامه انتخاب شد. منتها چندین بار این خبر تأیید و تکذیب شد تا اینکه مدیر شبکه سه رسما اجرای مهران مدیری را اعلام کرد. به‌نظر می‌رسد بحث‌های انتقادی مدیری در برنامه دورهمی، تأثیر زیادی در این انتخاب داشته به‌طوری که نقل محفل‌ها شده و بخش زیادی از اخبار شبکه‌های مجازی را درگیر کرد. خصوصا بحث این هفته که درباره ابتذال در سخنوری در فضای مجازی بود و طعنه‌هایی به مسئولانی که زیاد درگیر مصاحبه می‌شوند هم زده شد.

 

یانگوم (لی یونگ آئه)

 لی یونگ آئه یا همان یانگوم خودمان که با جواهری در قصر معروف شد قرار است دوباره ما را شگفت‌زده کند. او چند وقت پیش همدردی‌اش را با ارسال کمک به مردم زلزله دیده کرمانشاه نشان داد و ایرانی‌ها را تحت‌تأثیر قرار داد. حالا هم قرار است با سریال جدید «سایمدانگ» که محصول امسال شبکه اس بی‌اس کره‌جنوبی است، وارد شبکه خانگی شود. قرار است از امروز پخش این سریال شروع شود و علاقه‌مندان به خانم یونگ می‌توانند آن را تماشا کنند. از ویژگی‌های این سریال این است که در زمان حال و گذشته در رفت‌وآمد بوده و از این نظر متفاوت با بقیه کارهای تاریخی است.

 

هوتن شکیبا

 خیلی کم پیش آمده که بازیگران تئاتری در تلویزیون موفق نباشند. هوتن شکیبا هم یکی از این تئاتری‌هاست که با نقش حبیب در سریال «لیسانسه‌ها » دل از مردم ربوده است.

حبیب خصوصیات خاص کودکانه دارد و در ابراز عشق و برقراری رابطه کم توان است.

با اینکه همه در این سریال طنز خوشبخت شدند‌ اما سر حبیب بی‌کلاه ماند‌. علاوه بر اینها این شب‌ها در تئاتر «الیورتوئیست» نقش فاگین پیر، رئیس نوانخانه را بازی می‌کند و گریم ویژه‌ و متفاوتی دارد.

 

امیرحسین رستمی

رستمی هم با نقش‌های طنزش معرف همه است. مسعود سریال لیسانسه‌ها علاوه بر این سریال و درگیری عاطفی با نامزدش ترانه، این شب‌ها در تئاتر «خشم و هیاهو» بازی می‌کند. خشم و هیاهو به کارگردانی مهرداد رایانی مخصوص در سالن شهرزاد اجرا می‌شود و رستمی در کنار هانیه توسلی و علی سرابی از بازیگران کارکشته تئاتر، نقشی جدی دارد. اگر می‌خواهید رستمی را غیراز آنچه از او ذهنیت دارید، ببینید به دیدن خشم و هیاهو بروید.

 

محسن چاوشی

چاوشی هم این هفته روی بورس اخبار آمد. او مدتی بود به‌خاطر همکاری نکردن با مهرجویی برای فیلم «سنتوری 2» نقل محافل و اخبار حاشیه‌ای بود، اما این هفته خبر ترانه جدیدش خبرساز شد. ترانه جدید چاوشی به نام «جمعه» برای فصل سوم سریال شهرزاد است که از سوم بهمن پخش آن شروع شده. صدای گرم و خش‌دار چاوشی روی تیزر تبلیغاتی شهرزاد، این هفته خبر مهم و داغ فضای مجازی بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید