• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 26 فروردین 1398
کد مطلب : 52386
+
-

درخواست چهره‌های رسانه‌ای از رئیس صداوسیما:

فردوسی‌پور را برگردانید


بیش از هزار نفر از چهره‌های رسانه‌ای در ایران، در نامه‌ای از عبدالعلی علی‌عسگری، رئیس سازمان صداوسیما خواسته‌اند که در تصمیم حذف برنامه‌90 با اجرای عادل فردوسی‌پور تجدیدنظر کند.

در بخشی از این نامه که دیروز رسما با امضای ۱۰۳۳نفر منتشر شد، آمده است: «نبودن فردوسی‌پور بی‌شک کمکی به رشد و پالایش فضای فوتبال نخواهد کرد. اگر یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مسئولان کشور، برخورد با مفاسد، مشکلات مدیریتی و تلاش برای امید‌بخشیدن به جامعه است، کاری که عادل فردوسی‌پور در سیما کرده، بدیلی ندارد و جایگزینی نخواهد داشت.

او بی‌هیچ تردید، در کار خود یک متخصص و حرفه‌ای است و همانطور که بارها اعتراف کرده، خود را فرزند رسانه ملی می‌داند.»

در بخشی دیگر از این نامه بدون اشاره به شنیده‌های مختلف درباره دلایل حذف90 و فردوسی‌پور، آمده است: «یک وجه از آسیب چنین تصمیمی به‌خود آن سازمان و شما به‌عنوان مدیر و مسئول همه عملکرد و فعالیت‌هایش برمی‌گردد که ما قصد قضاوت و اظهارنظر درباره‌اش را نداریم. اینکه90 چه جایگاهی در رسانه ملی داشته، برای این سازمان چه نقشی ایفا می‌کرده، چقدر کسب درآمد داشته و تا چه اندازه به اعتبار شبکه و رسانه‌اش کمک می‌کرده. اما ما به‌عنوان مخاطبان این برنامه و به‌عنوان آحادی از ملت که صاحبان اصلی رسانه ملی‌اند، درخواست می‌کنیم یکی از سالم‌ترین، حرفه‌ای‌ترین و تماشایی‌ترین محصولات جام‌جم را از ما دریغ نکنید.»

برنامه پربیننده‌90 پس از نزدیک به ۲۰سال، اواخر اسفند‌ماه گذشته در حالی از کنداکتور شبکه3 خارج شد که چند روز قبل‌تر جایزه بهترین برنامه ترکیبی جشنواره جام‌جم را از داوران و مخاطبان تلویزیون دریافت کرده بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید