• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 24 فروردین 1398
کد مطلب : 52204
+
-

از بازی پرسپولیس امتیاز می‌خواهیم

از بازی پرسپولیس امتیاز می‌خواهیم

آرش رضاوند، یکی از بازیکنان اصلی سایپا در خط میانی این تیم است که علی دایی هم حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است. رضاوند در بازی امروز خودروسازان مقابل پرسپولیس هم یکی از ارکان اصلی سایپا خواهد بود. گفت‌وگوی همشهری با رضاوند را در ادامه می‌خوانید: 
  سایپا برای بازی امروز مقابل پرسپولیس آمادگی لازم را دارد؟
بله. خوشبختانه ما در نیم فصل دوم شرایط بهتری را پیدا کردیم و همانگ‌تر هم شده‌ایم. خوشبختانه امتیازات خوبی هم تا به اینجای فصل کسب کردیم. در این مسابقه می‌رویم تا یک امتیاز را بگیریم و بعداز آن اگر شد بتوانیم 3 امتیاز را تصاحب کنیم.
 با توجه به اینکه نه شانس چندانی برای کسب سهمیه دارید و نه خطر سقوط را احساس می‌کنید، بازیکنان سایپا انگیزه لازم را برای رؤیایی با پرسپولیس دارند؟
صددرصد دارند. بازی‌های سایپا و پیکان خیلی کم در تلویزیون پخش می‌شود؛ به همین دلیل در چنین مسابقاتی که پخش زنده دارد با انگیزه بیشتری بازی می‌کنند. ما تلاش خواهیم کرد به مانند چند سال اخیر مقابل پرسپولیس بهترین نتیجه را بگیریم. ما بازی رفت با پرسپولیس یک بر یک کردیم و پارسال پرسپولیس را در آزادی شکست دادیم. حتی همین امسال استقلال را از جام حذفی حذف کردیم. بازی امروز هم نه برای ما و نه برای پرسپولیس بازی آسانی نخواهد بود.
 در پایان بازی رفت برخی بازیکنان پرسپولیس و سایپا با یکدیگر درگیری‌هایی پیدا کردند که علی دایی هم دخالت داشت و به همین دلیل به‌نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس روی واکنش‌های او حساس باشند و شاید بازهم شاهد درگیری‌هایی باشیم. نظر خودت چیست؟
من فکر نمی‌کنم اتفاقی بیفتد. در بازی رفت هم آخر بازی یک بگو مگو پیش آمد. بعید می‌دانم اتفاقات آن بازی به مسابقه امروز هم کشیده شود.
 اما به هرحال حضور علی دایی روی نیمکت سایپا کمی حساسیت زاست.
صددرصد حساسیت‌ها روی ایشان است. البته همین که آقای دایی روی نیمکت ماست و لب خط کوچ می‌کند برای ما انگیزه زیادی است. آقای دایی هم بازیکن و مربی سابق پرسپولیس بوده و هم اسطوره فوتبال ماست. ناخودآگاه یک کری‌هایی پیش می‌آید و این هم از قشنگی‌های فوتبال است.
 سایپا می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد؟
واقعیت این است که خیلی سخت شده. تیم‌هایی مانند پدیده و استقلال باید هر 6بازی باقیمانده خود را ببازند و ما هر 6بازی مان را ببریم و این غیرممکن است. ما فقط تلاش می‌کنیم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم. اگر دقت کرده باشید میانگین سنی بازیکنان ما 23-22سال است. حتی در ابتدای فصل وقتی بازیکنانی مانند مهدی ترابی، علی قلی‌زاده و محمد دانشگر را از دست دادیم بازیکنی را جایگزین نکردیم، بلکه از بازیکنان جوان خودمان استفاده کردیم. با این همه رتبه‌ای که داریم برای سایپا خوب است. ما جزو 3تیم کم هزینه لیگ هستیم. خدا را شکر تا اینجا خوب عمل کردیم.
 بعد از تغییر و تحول مدیریت باشگاه سایپا آیا مشکلات مالی‌تان حل شد؟
نه البته قول‌هایی داده‌اند که امیدوارم عملی شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :
نقل قول خبر/پیگیر وعده‌های شهرداری خواهیم بود