• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 24 فروردین 1398
کد مطلب : 52127
+
-

مرگ اسرارآمیز 2کیف‌قاپ در انباری

کوتاه از حادثه
مرگ اسرارآمیز 2کیف‌قاپ در انباری


تحقیقات درخصوص مرگ اسرارآمیز زن و مرد کیف‌قاپ که تحت تعقیب پلیس بودند و جسدشان در انباری یک مجتمع مسکونی کشف شده از سوی تیم جنایی آغاز شده است.

به گزارش همشهری، ساعت ٢٣:٥٠ پنجشنبه مأمور کلانتری ١٢٠ سیدخندان با قاضی جنایی پایتخت تماس گرفت تا گزارش مرگ مرموز زن و مردی جوان را به او اعلام کند. با دستور قاضی جنایی تحقیقات در این‌باره آغاز و مشخص شد که ساکنان یک مجتمع مسکونی پس از آنکه متوجه بوی تعفن از داخل یکی از انباری‌های مجتمع شده بودند، پلیس را خبر کرده و تیمی از مأموران راهی آنجا شده بودند. در ابتدا در انباری باز نمی‌شد و در نهایت مأموران قفل در را شکسته و در آنجا با جسد زنی ۳۶ ساله و مردی ۳۳ ساله روبه‌رو شده بودند. در تحقیق از صاحب انباری که ساکن یکی از طبقات بود نیز مشخص شده بود که جسد زن متعلق به خواهر وی بوده است.

در ادامه مشخص شد که حدود ٣ روز از مرگ زن و مرد گذشته و اجساد متعفن شده بودند. با انگشت‌نگاری از اجساد معلوم شد که زن و مرد از کیف‌قاپ‌های تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران بودند. زن جوان علاوه بر این تحت تعقیب پلیس فرودگاه هم بود به همین دلیل شب‌ها در انباری متعلق به برادرش مخفی شده و همانجا می‌خوابید. به‌نظر می‌رسید مرد جوان هم همدست وی بوده که در بازرسی از انباری چندین دسته کلید و یک قیچی آهن‌بر بزرگ به همراه سوئیچ یک خودروی تیبا کشف شد. خودرو مقابل مجتمع مسکونی کشف شد که تحقیقات حکایت از این داشت خودرو روز هفدهم فروردین‌ماه در شهرزیبای تهران سرقت شده بود. علاوه بر این در داخل انباری لوازم استعمال مواد‌مخدر و مقداری شیشه کشف شد که نشان می‌داد زن و مرد هردو معتاد به مواد‌مخدر بودند. به گفته سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، جانشین پلیس پیشگیری پایتخت، اگرچه اجساد به‌شدت متعفن بودند اما به‌نظر می‌رسید علت فوت آنها گاز گرفتگی بوده است با این حال به دستور قاضی جنایی اجساد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید