• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 22 فروردین 1398
کد مطلب : 52054
+
-

کوتاه از حادثه

سقوط مرگبار در ورزشگاه 

مردی که برای تماشای فوتسال به ورزشگاهی در بجنورد رفته بود به‌دلیل سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد.سرهنگ علی پاکدل، فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد در این‌باره به پایگاه خبری پلیس گفت: روز سه‌شنبه خبری مبنی بر سقوط فردی از ارتفاع در سالن ورزشی کارگران شهرستان بجنورد اعلام شد و بلافاصله مأموران کلانتری 12راهی محل حادثه شدند. وی ادامه داد: این فرد که برای تماشای مسابقه فوتسال به این سالن رفته و به نرده‌های این ورزشگاه تکیه داده بود به‌علت عدم‌کنترل، تعادل خود را از دست داد و از طبقه دوم ورزشگاه به پایین سقوط کرد و به‌علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.


دستگیری سازندگان
یک پل در لرستان


به‌دنبال سیل لرستان و تخریب پلی که تنها 2سال از ساخت آن می‌گذشت و مرگ یک نفر در این حادثه، دادستان شهر الشتر از دستگیری 2نفر از عوامل ساخت این پل خبر داد. به گزارش ایرنا، به‌دنبال سیل لرستان، پل کاکارضا در 25کیلومتری جاده خرم‌آباد‌- ‌الشتر که روی رودخانه کاکا‌رضا احداث شده بود، تنها 2سال پس از بهره‌برداری تخریب شد و یک دستگاه خودروی سواری به داخل رودخانه سقوط کرد که منجر به کشته‌شدن یک نفر شد. به‌دنبال این حادثه، محسن همتی، دادستان الشتر گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، دستگاه قضایی شهرستان تمامی کسانی را که در مراحل طراحی، مطالعه، ساخت، نظارت و بهره‌برداری از این طرح دخیل بودند، احضار و با توجه به تحقیقات انجام‌شده در مورد 2نفر از آنها که مسببان اصلی این حادثه بودند، به یقین رسیده و آنها را دستگیر کردیم. وی با اشاره به انجام کارهای کارشناسی توسط کارشناسان زبده دادگستری عنوان کرد: همچنین دستور احضار تعدادی از مسئولان وقت را داده‌ایم که اگر به یقین برسیم‌ آنان نیز در این حادثه مقصر هستند، با آنها برخورد قضایی می‌شود. 
دادستان الشتر با اشاره به تشکیل پرونده شکایت از سوی خانواده فرد کشته‌شده در حادثه تخریب پل کاکارضا، خاطرنشان کرد: خانواده قربانی از تمامی عوامل دخیل در این حادثه شکایت کرده‌اند که رسیدگی‌های لازم از سوی دستگاه قضا در حال انجام است.


گاز پیک نیکی
بلای جان پدر و پسر شد


پدر و پسری که برای گرم شدن داخل چادر مسافرتی از کپسول پیک نیک استفاده کرده بودند به‌دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست دادند. این حادثه روز سه‌شنبه در منطقه خشت‌سر شهرستان محمودآباد اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که به پلیس خبر رسید 2نفر داخل چادری مسافرتی بیهوش شده‌اند. زمانی که مأموران به محل حادثه رسیدند معلوم شد که این دو نفر که پدر و پسری 40و 22ساله هستند به‌دلیل استفاده از گاز پیک نیکی برای گرم شدن در چادر دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده‌اند. سرهنگ مجید باقری، فرمانده انتظامی محمودآباد در این‌باره به ایلنا گفت: در این حادثه این پدر و پسر به‌علت استنشاق گاز منواکسیدکربن ناشی از گاز پیک نیک مسموم و قبل از انجام هرگونه اقدامات اولیه درمانی جان خود را از دست داده بودند؛ با این حال تحقیقات بیشتر در این زمینه در دستور کار پلیس قرار دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید