• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 22 فروردین 1398
کد مطلب : 52027
+
-

استقبال مدیران شهری از پیشنهاد کمک به سیل‌زدگان

مدیران شهری تهران دست سیل‌زدگان را محکم‌تر می‌گیرند

زودتر از آنچه تصور می‌شد، پیشنهاد کمک به سیل‌زدگان مورد استقبال مدیران شهری قرار گرفت. پیشنهادی که یک‌عضو شورای شهر تهران ارائه کرده و بخشی از پرسنل مدیریت شهری پایتخت  را بر آن داشت تا کمک‌های نقدی خود را در اختیار سیل‌زدگان قرار دهند.
علی اعطا پیشنهادش را در توییتر مطرح کرده است. او در پستی نوشت: «خانواده بزرگ شهرداری تهران، بیش از 2هزار مدیر در سطوح مختلف دارد. به‌عنوان نماینده مردمان تهران در شورای شهر، پیشنهاد می‌کنم مدیران عالی و میانی خانواده بزرگ مدیریت شهری، بخشی از حقوق یک‌ماه خود را به هموطنان آسیب دیده در سیل تقدیم کنند.»

 دیروز او در گفت‌وگو با همشهری اعلام کرد که تاکنون تعدادی از مدیران با پیشنهاد ارائه‌شده موافقت کرده‌اند. اعطا با بیان اینکه نامه‌ای برای همین منظور نیز در شورای شهر تهران تهیه شده است، گفت: «این نامه را تعدادی از اعضا تهیه کرده‌اند و تاکنون (ساعت 5عصر دیروز و زمان تنظیم این خبر) نامه را پس از دریافت امضا کرده‌اند. از سوی دیگر آقای حناچی شهردار تهران هم نامه را امضا کرده و اینگونه او به همراه اعضای شورا برای کمک به سیل‌زده‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.»

 به گفته او تعدادی از کارشناسان و مدیران اجرایی شورا هم از مدیران شهری محسوب می‌شوند و آنها نیز بخشی از حقوق این ‌ماه خود را به سیل‌زده‌ها اختصاص خواهند داد. 
با این حساب جدا از کمک‌ها، تجهیزات و نیروهای خدماتی که شهرداری تهران به مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان ارسال کرده، مبالغی هم از حقوق مدیران رده‌های عالی و میانی شهرداری با موافقت خودشان جمع‌آوری شده و به‌حساب قانونی تشکیل‌شده واریز می‌شود.

 به گفته اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران این کمک‌ها یک‌کار داوطلبانه است. او دیروز در توییتر اعلام کرد که اعضای شورا و شهردار تهران، و همچنین جمعی از کارشناسان و همکاران اجرایی شورا، بخشی از دریافتی ماهانه خود را به هم‌میهنان آسیب‌دیده در سیل اختصاص خواهند داد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید