• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 20 فروردین 1398
کد مطلب : 51819
+
-

ایستگاه‌های تندرستی

 منطقه5

ایستگاه تندرستی بوستان جوانمردان پرمراجعه‌ترین ایستگاه در منطقه 5 است. در این ایستگاه نخستین کمپین دوشنبه‌های ورزشی منطقه برپا شده و تاکنون بیش از 180 نفر از آن استقبال کرده‌اند. به این ایستگاه، علاوه بر اهالی منطقه 5، ورزشدوستان منطقه 22 هم به آن مراجعه و در آن ورزش می‌کنند. 
 نشانی: حد فاصل بزرگراه‌های شهید همت و شهید حکیم، بوستان جوانمردان 

منطقه9

ایستگاه تندرستی بوستان المهدی در محله استادمعین منطقه 9 یکی از پر جمعیت‌ترین ایستگاه‌های تندرستی است که هر روز از ساعت 7:30 صبح تا 8:30 فعال است. ورزشدوستان می‌توانند در این ایستگاه ضمن بهره‌مندی از آموزش رایگان حرکت‌های ورزشی‌ـ درمانی، در کارگاه‌های تغذیه با رویکرد رژیم سبز هم شرکت کنند. 
نشانی: خیابان آزادی، ضلع جنوب‌شرق میدان آزادی، بوستان المهدی 

​​​​​​​ منطقه21

پرمراجعه‌ترین ایستگاه تندرستی منطقه 21 که ایستگاه قدیمی و مرکزی منطقه نیز محسوب می‌شود، در بوستان نرگس تهرانسر واقع شده است. این ایستگاه تندرستی در 2 بخش مجزای بانوان و آقایان از ساعت 7 صبح فعال است. ویژگی مهم این ایستگاه حضور هر روز مربی ورزش خانم و آقا در آن است که موجب انجام درست تمرینات و حرکات اصلاحی توسط ورزشکاران و ورزشدوستان می‌شود. 
نشانی: تهرانسر، میدان کمال الملک، بوستان نرگس

​​​​​​​ منطقه22

ایستگاه تندرستی بوستان سلامت در محله هوانیروز، در دسترس‌ترین ایستگاه ورزشی برای بانوان و آقایان است. این ایستگاه روزهای زوج با مربی ورزشی در اختیار بانوان و در روزهای فرد متعلق به آقایان است. زنگ ورزش صبحگاهی در این بوستان نیز رأس ساعت 7 نواخته می‌شود. برای بهره‌مندی از این ایستگاه تندرستی می‌توانید از بلوارهای امیرکبیر و گلها خود را به این بوستان برسانید. 
نشانی: ابتدای خیابان هوانیروز، جنب بزرگراه آزادگان، بوستان سلامت
 

این خبر را به اشتراک بگذارید