• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 19 فروردین 1398
کد مطلب : 51655
+
-

از شیرشاه تا تارانتینو

انتقام‌جویان: بازی پایانی


فیلمی است در ژانر ابرقهرمانی که بر مبنای داستانی با همین نام از استن لی و جک کربی ساخته شده و فیلمنامه آن نیز توسط کریستوفر مارکوس و استیفن مک فیلی نوشته شده است. برادران آنتونی و جو روسو نیز این فیلم را کارگردانی کرده‌اند.« انتقام‌جویان: بازی پایانی» توسط استودیوهای فیلمسازی‌ مارول تولید شده و توسط کمپانی فیلمسازی‌ والت دیزنی توزیع خواهد شد. تاریخ اکران اولیه این فیلم 26آوریل2019 اعلام شده است.



پوکمون: کارآگاه پیکاچو


پوکمون: کارآگاه پیکاچو، در ژانر علمی - تخیلی، کمدی و رازآلود توسط راب لترمن که خود نگارش فیلمنامه این فیلم را به‌همراه دن‌هرناندز عهده‌دار بوده، ساخته شده است. این فیلم با اقتباس از بازی ویدئویی موسوم به کارآگاه پیکاچو تولید شده و محصول مشترک کشورهای ژاپن و آمریکاست. این فیلم در سوم‌ ماه مه سال2019 در ژاپن و دهم همین‌ماه در آمریکا اکران خواهد شد. ریان رینولدز، جاستیس اسمیت و کاترین نیوتون بازیگران اصلی این فیلم هستند.

روزی روزگاری در هالیوود


روزی روزگاری در هالیوود فیلمی آمریکایی است که در ژانر کمدی سیاه و جنایی توسط کوئنتین تارانتینو ساخته شده و بازیگران مشهوری نظیر لئوناردو دی‌کاپریو، براد پیت و مارگوت رابی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. کوئنتین تارانتینو به همراه دیوید هیمن و شانون مک اینتاش تهیه‌کننده این فیلم هستند. سناریوی فیلم نیز توسط خود تارانتینو به نگارش درآمده است. این فیلم داستان ریک دالتون و بدل وی کلیف بوث را در زمانی که صنعت سینما در حال به‌اصطلاح پوست‌اندازی است، روایت می‌کند. این فیلم قرار است 26ژوئیه2019 در آمریکا اکران شود.

زنی پشت پنجره


فیلم زنی پشت پنجره در ژانر جنایی توسط جو رایت با اقتباس از رمانی به همین نام اثر‌ ای جی فین ساخته شده است. ‌ای می‌آدامز، جولیان مور، گری اولدمن و  ویات راسل از بازیگران اصلی این فیلم هستند. زنی پشت پنجره در 4اکتبر2019 توسط والت‌دیزنی روانه بازار می‌شود. داستان این فیلم درباره زنی خانه‌نشین به نام «آنا» و حادثه عجیبی است که زندگی او را دستخوش وقایع عجیب و غیرقابل پیش‌بینی می‌کند.


پت ساماترای
یک فیلم آمریکایی در ژانر ترسناک ماورای طبیعی است که کوین کلاش و دنیس ویدمیر با اقتباس از رمانی به همین نام اثر استیفن کینگ آن را ساخته‌اند. البته این دومین فیلمی است که با اقتباس از این رمان ساخته می‌شود. فیلمنامه پت ساماترای توسط جف بوهلر به نگارش درآمده است. جیسون کلارک، ‌ای می‌سیمتز و جان لایت گو از بازیگران این فیلم هستند.


سهره طلایی


این فیلم بر اساس داستانی به همین نام اثر دانا دارت به کارگردانی جان کراولی ساخته شده و قرار است 13سپتامبر2019 روانه بازار شود. در این فیلم داستان «تئودور دکر» 13ساله که در آستانه یک حادثه بمبگذاری، یک نقاشی قرن هفدهمی را از موزه‌ای می‌رباید، روایت می‌شود. «انسل الگورت» و «انئورین بارنارد» از بازیگران اصلی این فیلم هستند.


بخش ریتم
بخش ریتم فیلمی است به کارگردانی راید مورانو که با اقتباس از رمانی به همین نام اثر مارک برنل در ژانر ترسناک ساخته شده است. این فیلم در 22نوامبر2019 اکران می‌شود. جود لاو و بلیک لایولی از بازیگران اصلی این فیلم هستند. موضوع داستان این فیلم انتقام و شکار برای دستیابی به عدالت است.

اد آسترا
فیلمی آمریکایی در ژانر علمی - تخیلی است که توسط جیمز گری نوشته و کارگردانی شده است. در این فیلم بازیگران مطرحی نظیر براد پیت، تامی لی جونز و دونالد ساترلند به ایفای نقش می‌پردازند. موضوع فیلم درباره سفر روی مک برند فضانورد به محدوده خارجی منظومه شمسی به‌منظور کشف رازی است که ادامه حیات ما در کره خاکی را تهدید می‌کند.

شیر شاه


فیلمی است در ژانر فانتزی که توسط ژون فاورو کارگردانی و توسط والت دیزنی تولید شده است. شیرشاه2019  بازسازی کارتونی واقع‌گرایانه (فتورئالیستی) از فیلم کارتونی شیرشاه سال1994 است. دونالد گلور، ست روگن و تعدادی از گویندگان مشهور، دوبله این فیلم کارتونی را برعهده دارند. فیلمنامه این اثر کارتونی را جف ناتانسون به نگارش درآورده است.


جهش‌یافته‌های جدید


جهش یافته‌های جدید فیلمی ترسناک در ژانر ابرقهرمانی است که براساس داستانی از کمپانی کمیک مارول نوشته جاش بون و نیت لی توسط جاش بون ساخته شده است. این فیلم توسط کمپانی فاکس قرن بیستم تولید شده است. جهش یافته‌های جدید از آخرین سری فیلم‌های ایکس من است. آنیا تیلور، جوی ماسی ویلیامز و چارلی هیتون از بازیگران اصلی این فیلم هستند.






 

این خبر را به اشتراک بگذارید