• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 19 فروردین 1398
کد مطلب : 51606
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  پیام‌های همدردی با سیل‌زدگان
شمار زیادی از مخاطبان روزنامه و سایت همشهری در روزهای گذشته اقدام به ارسال پیام‌های همدردی با سیل‌زدگان استان‌های مختلف کرده‌اند و خود را شریک درد و غم آنان دانسته و از مسئولان و دیگر هموطنان خواسته‌اند که به‌صورت ویژه برای حل معضلات پیش‌آمده همدل شوند. از آنجا که امکان چاپ همه این پیام‌ها نیست، ضمن تشکر از ارسال‌کنندگان پیام‌های همدردی، به اطلاع می‌رسانیم، روزنامه همشهری نیز به ‌سهم خود با انعکاس مسائل و مشکلات سیل‌زدگان تلاش می‌کند تا صدای رسای آنان برای حل هرچه سریع‌تر مشکلات باشد. از اینکه روزنامه همشهری را معتمد خود می‌دانید، سپاسگزاریم.

ستون با مردم
 
  افزایش حقوق شامل کارگران شرکت‌های بزرگ می‌شود
افزایش 36درصدی دستمزد، مشکل جامعه کارگری را حل نمی‌کند زیرا این افزایش حقوق فقط به کارگران شرکت‌های بزرگ پرداخت می‌شود و متولیان کارگران و واحدهای صنعتی در شهرستان‌ها از اجرای قانون کار سرپیچی می‌کنند، اگر هم اعتراض کنیم، بیکار می‌شویم !
کتابی از تهران

@به نیروی کارآمد برای تخلیه گل‌ولای نیازمندیم
روستای بابازید پلدختر هنوز آب، برق و گاز ندارد و خانه‌ها زیر خروارها گل و لای و سیل‌آورد مدفون هستند. سیل‌زدگان بیشتر از کنسرو و غذا به نیروی کارآمد برای تمیز کردن خانه‌ها از گل و لای نیاز دارند.
هداوند از بابازید پلدختر

  کارگران بدون بیمه و بازنشستگی
عده‌ای از کارگران و کارمندان ازجمله کارگران فصلی، فروشندگان و... تحت هیچ شرایطی بیمه و بازنشستگی ندارند که تعداد آنها هم کم نیست. این قشر بیشتر کار می‌کنند و کمتر حقوق و مزایا می‌گیرند. لطفا مسئولان فکری برای آنها بکنند.
محمدزاده فروشنده فروشگاه از بندرعباس

   صدای اره‌برقی‌ها، تنها صدای جنگل‌های شمال است!
در تعطیلات، آنچه صدا از جنگل شنیدم، صدای اره‌برقی‌ها بود که شبانه‌روز درختان را برای ویلاسازی قطع می‌کنند. این همه خسارت سیل ناشی از جنگل‌تراشی مایه عبرت نیست؟
فکرتی از تهران

  چرا ایرانسل قیمت بسته‌های اینترنت خود را زیاد کرده است؟
اپراتور ایرانسل قیمت بسته‌های اینترنت خود را بی‌سر و صدا افزایش داده، به‌گونه‌ای که دیگر نمی‌شود بسته خرید. سال گذشته یک بسته ۵گیگ ماهانه ‌(از ۶صبح تا۱۲ظهر) 3هزار تومان بود که این بسته را حذف کردند و قیمت بسته‌های دیگر هم زیاد شده است.
طاهری از مشهد

  ایستگاه راه‌آهن رشت ایکس‌ری ندارد
همه ایستگاه‌های راه‌آهن ایران دستگاه ایکس‌ری برای کنترل محتویات چمدان دارند اما ایستگاه رشت اینگونه نیست و باید جز به جز محتویات چمدان را برای مأموران رونمایی کنید.
سیادتی از رشت

@کمک‌مان را به کجا واریز کنیم
2روز است که با کمیته امداد و ستاد کمک به سیل‌زدگان تماس می‌گیریم تا شماره حساب کمک به سیل‌زدگان را بگیریم، دریغ از اینکه یک نفر گوشی را بردارد.‌کمک‌مان را به کجا واریز کنیم؟
محبتی از تهران

  پیک‌های موتوری کمک‌های مردمی را به ستادها برسانند
حالا که تهران استان معین گلستان و خوزستان شده است، مسئولان با ابتکار، در چند نقطه پیک موتوری قرار دهند که کمک‌های مردمی افراد مسن یا گرفتار روزمرگی را بگیرند و به ستادهای بحران برسانند.
دلسوخته وطن

این خبر را به اشتراک بگذارید