• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 18 فروردین 1398
کد مطلب : 51394
+
-

انصاری: شادی من حرف حق بود

هم هواداران و هم بچه‌های تیم موافق کارم بودند

انصاری: شادی من حرف حق بود

ساسان انصاری زننده تک گل پیروزی بخش بازی تراکتور با صنعت نفت، پس از گلزنی با نشان دادن پیراهنی با شماره 90حمایت خود را از برنامه90 اعلام کرد. یکی از مهم‌ترین حواشی ورزش در پایان سال گذشته توقف پخش برنامه90 بود که همچنان واکنش‌ها و اعتراض‌های اهالی فوتبال به این تصمیم مدیران شبکه 3ادامه دارد.
هافبک تراکتورسازی درباره این حرکت به همشهری گفت:« احساس می‌کنم جای برنامه 90 در فوتبال ایران بسیار خالی است و از مسئولان صدا و سیما می‌خواهم در تصمیم خودشان تجدید نظر کنند و به خواست اهالی فوتبال احترام بگذارند. این برنامه باعث انگیزه خیلی از فوتبالیست‌ها شده است. امیدوارم عادل فردوسی‌پور عزیز هر چه زودتر با قدرت برگردد و از مدیران صدا و سیما درخواست دارم که به پیشرفت فوتبال کمک کنند.» انصاری در مورد شادی بعد از گل خود گفت: «می‌خواستم این موضوع را یادآوری کنم که این برنامه وقتی 20سال سابقه دارد جایش را در میان اهالی فوتبال دیگر پیدا کرده و همه خواستار این هستیم که 90 به کارش ادامه دهد.»  هافبک تراکتور درخصوص واکنش‌ها بعد از این شادی گل گفت: «هم باشگاه و هواداران و هم دوستان من از این کار راضی بودند و همه دوست دارند که عادل دوباره با برنامه 90برگردد.» انصاری در مورد اینکه نگران این نیست که برنامه جایگزین 90علیه او موضع بگیرد گفت: «من کاری را انجام دادم که به‌نظرم حق بود و باید این کار را می‌کردم و از کاری که کردم خوشحال هستم و به مسائل دیگر اصلا فکر نمی‌کنم.»
ساسان انصاری در پایان درخصوص اینکه سایر بازیکنان تیم چه واکنشی نسبت به این شادی گل داشتند گفت: « در تیم ما همه موافق این کار من بودند و شما دیدید که پیش از این بازیکن بزرگ تیم ما یعنی مسعود شجاعی با حضور در تلویزیون حمایت کامل خودش را از برنامه 90انجام داد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید