• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 27 اسفند 1397
کد مطلب : 51119
+
-

ترابی: تجربه داربی لذتبخش است

ترابی: تجربه داربی لذتبخش است

هافبک تهاجمی پرسپولیس حالا دیگر به یکی از مهم‌ترین بازیکنان قرمزها تبدیل شده و در چند بازی گذشته بارها با تکنیک خود توانسته بازیکنان پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار دهد. او در بازی برابر سپیدرود هم یکی از خوب‌های زمین بود و توانست دومین پاس گل خود را بدهد.
ترابی درخصوص شرایط این روزهای تیمش گفت: «شرایط پرسپولیس خیلی خوب است. ما توانستیم برابر سپیدرود بازی خوبی انجام دهیم و سال را با قهرمانی به پایان برسانیم. در این بازی، مهم کسب 3 امتیاز بود که توانستیم آن را به‌دست بیاوریم. هر چند به‌دلیل فشردگی لیگ و شرایط تیم در نیمه دوم یک مقدار از لحاظ بدنی کم آوردیم که پیروزی مهم بود».
هافبک سرخپوشان درخصوص پنالتی که روی او اتفاق افتاد و بعد از آن داور نظرش را تغییر داد گفت: «به‌نظر من پنالتی اتفاق افتاد و نمی‌دانم چرا داور نظرش را برگرداند. این دومین بار است که فکر می‌کنم مدافعان روی من خطا کرده‌اند اما نمی‌دانم که چرا داور نظر خودش را عوض کرد».
ترابی  در مورد تجربه جدیدش در پرسپولیس گفت: «با توجه به فشردگی بازی‌ها کمی فشار زیاد است اما مهم برای من این است که از حضور در پرسپولیس لذت می‌برم. امیدوارم که بتوانم به تیم کمک کنم تا برای سومین سال به قهرمانی برسد. هرچند که کار بسیار سختی را در پیش داریم و باید در ادامه امتیازات لازم را کسب کنیم».
هافبک سرخپوشان درخصوص اینکه بالاخره توانست با تیم هماهنگ شود گفت: «به هر حال هم‌تیمی‌هایم کمک می‌کنند و هرچه می‌گذرد بهتر می‌شوم. من هم تمام تلاشم را می‌کنم بتوانم خاطره خوبی از خودم در پرسپولیس به‌جا بگذارم». 
ترابی در مورد داربی گفت: «داربی شرایط خودش را دارد و من نخستین داربی خودم را تجربه می‌کنم. این برای من لذتبخش است».

این خبر را به اشتراک بگذارید